Snart klart!

For et rot at et bilde, tenker vel du? Det går fort mot jul, selv om mange synes det er tidlig å snakke om enda. Men det er bare litt over fem uker til advent. Jeg gleder meg allerede. I år har jeg også laget et julehefte for salg, og nå er det sendt til trykk.

Innspurten er skummel, synes jeg. Har jeg fått med det jeg vil, er det trykkfeil likevel, blir bildene tydelige, stemmer sidene og alt annet som kan gå galt, surrer i hodet mitt. Dette bildet ser jo ut som et rot. Men det er sider fra heftet, som nå er satt i system, før jeg sendte det til trykk.

Her er noen av bildene som er med. Jeg gleder meg til å tenne masse stearinlys framover, bake litt igjen og pynte opp her og der. Men først er det Halloween, som de sier. Jeg har kjøpt meg et gresskar, og snart skal jeg bruke kniven på det, så det kan bli en lykt i høstmørket.

10 kommentarer
    1. Koselig med slik julestemning litt i “forkant”.. 🙂 Du har jo litt/mye av kreativitet å jobbe med på denne tida av året du.. og som alltid klarer du å skape en helt magisk stemning.. Klem og fin uke videre <3

    2. Herlig dette er så fint. Jeg vil gjerne kjøpe, så sier som Connie – notere opp meg også! Det er så koselig disse heftene dine. Flotte bilder du viser frem her! Klemmer herfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg