Snør sidelengs….

Ikke mye snø enda her hos oss, men det snør sidelengs i vinden. Det fonner seg i veier og hager og det blir spennende formasjoner på takene. Fint å se på, men jeg er glad jeg ikke må ut og kjøre. Tror ikke det er artig  dag for jeg ser at bilene oppfører seg som sleder der de svinger ut fra byggefeltet. Men det er januar og vinter, enn så lenge. Jeg må prøve meg ut en tur etterpå og ta noen flere bilder! Det er spådd regn og plussgrader fra i morgen, så dette kan bli utfordrene. Ha en fin fredag uansett vær!

12 kommentarer
    1. Håper du har piggsko eller brodder, for da greien en komme seg fram om det blir glatt. Det bleser her også og er meldt mye mer vind, så vær blir det. Ønsker deg en god dag. Klem <3

      1. Ja, jeg har brodder og det gikk fint i hele går. I dag har jeg holdt meg inne. Nå regner det i all denne snøen. God dag har det vært, med huset fullt av små og store. Livlig kan man si, med alt fra leker, symaskinopplæring, gutta som jobba i kjelleren og småtassen som ikke ville sove. Nå ble det brått stille da alle dro, og jeg tror jeg ikke skal gjøre så mye mer i kveld. God helg. Klemsiklem 🙂

    2. Idag har det jammen snødd mer enn nok…..! Spent på det regnet som kommer i morra…..! Fototur blir det garantert – men det blir på beina, ikke bak rattet….! Klem <3

      1. Her kom regnet nå i ettermiddag. Det skinner i holka der ute kan man si!Ingen fottur her i dag!!!!Har hatt trim nok med huset fullt av folk i alle aldre! 🙂 Klemsiklem:)

    3. Det har vært mye vær hos dere de siste dagene ja. Her har vi bare hatt en del vind. Ellers ikke snø eller regn, men snøen forsvinner sakte men sikkert. I dag er det rolig vær, og fint. Får se om vi kommer oss ut en liten tur 🙂

      1. Ja, det er skikkelig variasjon her nå. Utrolig utfordrene. I går var det snøen som fikk bilene til å ligge i grøfta, i dag er det regn!!! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg