Sola sto opp!

En ny dag grydde med solskinn! Så vakkert, men det er mildvær på gang. Jeg har kost meg med å lage isfigurer, lykter, snømenn og damer i flere dager nå. Det kommer garantert til å smelte fort. Da er det gøy at man har noen bilder.

Isprinsessen har blitt tynn, og kronen hennes er nesten uten de fine taggene. Men sånn er det med ting man lager av is og snø. Det blir mildere, og så forsvinner alt.

Så da får disse to vennene vinke farvel til dere for denne gang. Snart er isen smeltet og de avslutter sitt “isbad” og kommer fram igjen som to nyvaskene serviettfigurer på bordet mitt. Ha en fin dag!

22 kommentarer
      1. Ja, det er litt trist å se hvordan hun sakte siger sammen der ute, men sånn er det ed is og snø. Sola varmer jo i dag her hos meg. Nyt helga. Klemsiklem 🙂

    1. Hei og god formiddag 🙂

      Så nydelig bilde med solen som blinker inn i <3 Herlige figurer/isskulpturer!!

      God fredag kjekke natheless 😀 klem

    2. Intet varer evig 🙂 Beundrer deg som lager så mye vakkert og nyter det enda du vet naturen vil ta ”råvarene” tilbake. Men så dukker det opp noe nytt fra din fantastiske skaperevne 😀 Ha en nydelig fredag 😀

      1. Nei, det vare ikke, men det er litt gøy det også. Man kan jo finne på noe nytt når det blir kaldere igjen. I morgen er det spådd regn, så nå er det vel over med vinter for denne gang. Men enda er det bare februar, det kan komme mye snø enda. Kos deg i helga og hils fruen! 🙂

      1. Takk du! Jeg lagde dette på tirsdag, så det ble ikke så mange dagene denne gangen. Islyktene kan jeg redde ved å sette dem i frysa til det blir kaldt igjen, men jeg tror jeg heller lager nye en dag. Klemsiklem 🙂

      1. Takk du: Gjett om det smelter da! Prinsessen er borte kan man si. Med 4 varmegrader og sol ble det rene påskeværet der ute. Kos deg i helga. Klemsiklem 🙂

    3. SÅ nydelig det øverste bildet er <3 og de senere bildene er litt vemodige. Du har jobba mye med disse fine kunstverkene. Det er superdeilig at våren nærmer seg, og det smelter og blir varmere. Men litt trist med de figurene altså.Godt de er foreviget med kamera, og her på bloggen 🙂
      Håper du får en finfin kveld <3 STOR klem til deg

      1. Tusen takk. Ja, jeg er glad jeg har bilder, for nå er det smeltet i regnværet. Gleder meg til våren. Kvelden har vært god den. Klem til deg 🙂

      1. Ja, jeg liker å finne på noe vet du! Her smelter det, for det er fire varmegrader og regn i kveld. Men glatt også. Håper det ikke blir for ille i morgen, for jeg hadde tenkt meg en tur ut på landet og drikke kaffe med mamsen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg