Solnedgang

Marslyset er så fint. I går kveld gikk jeg ned til sjøen og fikk med meg solnedgangen. Isen ligger fortsatt, så det ble et vakkert skinn i det sola forsvant.

Jeg måtte forsøke å spankulere som ei svane. Det var glatt der svanen var ute på isen. Jeg holdt meg  trygt på land. Aner ikke hvor sterk isen er nå?Nydelige farger ble det etter solefall også. Det er spådd snø fra onsdag her hos oss, så det blir jo spennende. Vil det smelte isen, eller vil isen ligge enda lenger? Det er bare å vente og se…..

15 kommentarer
    1. Hos deg er det helt magisk. Bildene er vidunderlige:)
      Takk for at du deler.. Her har det vært regn og snøen er smeltet:)
      Vel, det kan kanskje kommer igjen:)

      1. takk du. Ja, det er godt å se på fine solskinnsbilder hos andre når det er grått. Jeg liker også det. Her er det bare nydelig om dagen, men det kommer visst snø på torsdag. Det blir jo spennende hvor mye det blir!!! Ha en fin dag hos deg 🙂

      1. Ja, vi har hatt noen eventyrlige kvelder med masse farger på himmelen. Nei, isen går jeg ikke på nå. Jeg ser andre steder i nærheten at de sitter der på isfiske, men det frister ikke meg når isen “synger” hele tiden.

      1. Ja, jeg liker solens gang ved morgen og kveld. Vi har hatt mange fine farger i det siste. Skyene blir som eventyr!!! Her kom det et dryss i dag tidlig, men det var neste usynlig. Det blir spennende å se hva vi våkner opp til i morgen! Klemsiklem:)

      1. Takk du. Ja, til og med i kveld var det farger på himmelen, selv om det var nesten helt overskyet. Snøen kom bare som et lite dryss, men hva som kommer i morgen blir jo spennende? Klemsiklem 🙂

    2. Vakre bilder og fint satt sammen 🙂 Kan tenke meg det var tryggere for svanen ute på isen enn for deg 😉 Masse snø i Trondheim, og jeg lengter etter vår!

      1. Tusen takk du. Ja, isen får være for fuglene nå. Jeg våger ikke. Dere har masse snø enda og det blir spennende å se hva vi våkner opp til i morgen. Ha en finfin kveld 🙂

      2. Jeg forsøkte å skrive inne hos deg, men det gikk ikke i dag???? Men hurra for Utifriluft og for deg. Ja, vi er jammen heldige som får gaver i posten. Fint med bloggverdenen. Som du sier, der bestemmer vi selv etter humør og form, pluss at vi besøker de vi vil, når vi vil. Jeg har blogget i 12 år og det har jeg ikke tenkt å slutte med heller. Jeg tar pauser når det passer meg og mine bloggvenner er det når jeg kommer tilbake. Veldig koselig. Ønsker deg en finfin kveld hos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg