Sommerminner

Så godt å minnes sommeren som var! Det er november og ute er det kaldt og guffent, men med en stor bolle med bær og frukt blir det fint. Jeg hadde noen veldig modne pærer som jeg delte opp, pluss et eple og litt hakkede mandler. To vaffelplater var det også igjen. Så dette blir jammen mye godt til kaffen i dag. Middagen var en resteform med poteter, spagetti, svinefilet, saus, en boks med en blanding av kantareller, bacon og løk, pluss en ostebit. Jeg samler rester i frysa, og når det er nok til en middag, så mikser jeg det med litt egg og melk, litt maizenna og krydder. Noe så godt som rester.

Nå gleder meg meg til en kaffekopp i ettermiddag og fruktsalat. Minnene fra sommeren er søte blåbær, markjordbær og bjørnebær.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg