Spiser mine gulrøtter…

Ja da, jeg har det fint og spiser mine “gulrøtter”! I dag kom adventskalenderen endelig fra trykk, så det var bare å sette i gang på skrive på konvoluttene med adresser og sende ut. Men det er så gøy å dele det med dere alle. Jeg har bestilt en haug, så det er nok til alle som vil ha. Si ifra! Jeg har fortalt om det før her på bloggen. Det er et juleeventyr i 24 deler for alle aldre. Det kan leses som en kalender, men også brukes som en julehistorie når man har lyst. 200,-kr pr stk og det er med porto her i landet. I går pyntet jeg i fjøset på gården der jeg vokste opp, for om fjorten dager er det julemarked. Ser du hvilken sang jeg har illustrert her?

Nok en gang fikk jeg hentet juletre med søstrene mine. Så koselig. Man blir tidlig i stemning av sånt, men jeg har spilt julesanger lenge allerede. “Gulrøttene” spises, og jeg koser meg. I morgen kommer det visst bilde av meg i Hjemmet, neste uke kommer det en julfortelling og litt til i Landlig Jul og i kveld skal jeg på lansering av et julehefte, der jeg har både skrevet og illustrert. Jeg forteller om det siden. Utrolig morsomme dager. Det er ikke alltid det er sånn, men når det skjer, så koser jeg meg skikkelig.

8 kommentarer
    1. så kjekt da,da kan jeg vente på 2 pakker da,ja om den første er sendt ut da :=) koslig å ha julemarked i egen fjøs,det blir julestemning av det ja,hvilken julesang du prøver å formidle er jeg usikker på da ,kan det være nå har vi vasket gulvet og vi har børi ved ?

      1. Pakket det i en jeg og nå er den på vei til deg! 🙂 Ja, du gjettet rett som de andre! Morsomt å lage en sang med ting! Ha en fin kveld videre! 🙂

    2. Spennende gulrøtter dette. Så mye hyggelig som skjer <3 herlig! gleder meg til pakker og tenker den samme julesangen som Connie! Det var jo ved 🙂 Klem herfra…<3 Lykke til med alt som skjer! 🙂

      1. Ja, det har vært mye artig de siste ukene, men det er jo en jobb jeg har holdt på med siden i våres. Koselig å se resultatet! Jepp, julesangen var den ja. Takk for hyggelige ord og ha en finfin kveld 🙂

    3. Så godt at du får spise av gulrøttene! Og jeg kan glede meg til post fra deg snart da – jippi! Julekveldsvisa har du illustrert – så koselig du har gjort det! Gode klemmer <3

    4. Jeg har ikke tenkt så mye på julen enda, men jeg tenker den kommer å banker på døra snart. Vi er snart i midten av november og det er ikke lenge til jeg skal begynne å hente fram nisser og annen julepynt 🎄🎅🏻🤶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg