Stemning.

I dag ble det en tur på julemarked i Gamlebyen. Nissen var på plass med hunden sin, til stor glede for barna. Toget tøffet rundt, og det var så mye fint å se på.

Det ble en tur innom flere gallerier, og ikke minst pepperkakebyen.

Julekrybba var på plass, og været var perfekt.

Men det var viktig å kle seg godt, for varmt er det jo ikke på denne tiden av året. Så fine skyformasjoner ut på dagen. Jeg lurer på om det blir nordlys i kveld? I går fikk jeg bare et lite skimt av det før det var over.

5 kommentarer
    1. Det ser så koselig ut på julemarkedet i Gamlebyen altså! Skikkelig flott! Tror det skal bli nordlys her rundt klokka 22…. igår var jeg for sein – ca 20 minutter etter et storslagent nordlys………… sånn går det når en er sliten og ikke følger godt nok med…..! Lykke til med nordlys-jakt! Klem <3

    2. så så veldig koselig ut på julemarked og gallerier. Kunne godt ha tenkt meg en tur, er vel gjerne noe her i kommunen også…
      Stemning er det, det er helt sikkert. Jeg må begynne litt i kommende uke, da er det litt mer tid for meg…
      Eneste julete jeg har gjort er å begynne på julegaver…:) Prøver å være godt i gang før det bli desember for da har jeg mest lyst å kose meg så best jeg kan…:)

    3. Utrolig fint i Gamlebyen. Koselig. Du fikk flotte bilder her. Skikkelig idyll egentlig. Flott himmel..
      Ja, skal ut en tur etterpå jeg å titte…
      Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg