Storm i et vannglass?

Det heter det, “storm i et vannglass”. Da er det ikke så farlig egentlig. Her ble det storm i et fuglebad. Som det regnet. Etterpå ble det blikkstille og nå har jeg satt tilbake lysene i fuglebadet. så jeg kan kose meg i kvelden.

Hele formiddagen hadde vi sol og varme. Noe så fint, en forsmak av sommer. Det ble slett ikke så ille i ettermiddag, selv om det flommet over både takrenner og veibane i noen minutter.Tordnet gjorde det også skikkelig. Med ett var det hele over.

Jeg spiste både frokost og lunsj ute. Klokka åtte i dag var det 24 grader i sola ute på terrassen.

Utpå dagen var det 30 varmegrader i skyggen. Uværet ble som litt storm i et vannglass. I kveld har jeg gått trimturen i solskinn og sånn går nå dagene…

16 kommentarer
    1. Nydelige bilder, flinke du. Idyll. Alt blir så lekent og fint. Storm i et vannglass var det virkelig. Det kom litt regn og torden. Det var det lissom…

    2. utrolig fine bilder da,men jøss for en regnskur,håper vi slipper den,her har det ikke vært noe regn ikke torden heller,og nå er det 23 + uten sol,en deilig dag som jeg har brukt til litt grundig husvask,lufting av tepper og stelt i stand gjesterommet :=)

    3. Du pynter maten med særpreg også du! Jammen regnet det stritt! Det har buldret ganske kraftig her i Oslo også! Lyn og torden i ett kjør. Nå er det over for denne gangen!

    4. ja her var det storm i fuglebad og god mat 🙂

      Blei så glad når jeg så NATHELESS på sida her – jeg scroller meg nedover og nedover for å finne de flotte bloggene – og der var DU!

      klem og god fredag!

    5. Du klarte jammen å få bilder av stråler og regn 🙂 Fine bilder som alltid. <3 Jeg liker å se at du blogger litt HER igjen 😀 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg