Storm, og stille

Dagen startet aldeles nydelig den, etter at natteregnet hadde gitt seg. Vinduene var fulle av vanndråper, men jeg gikk da ut og tok bilder.

Jeg møtte Knerten, og han mente jeg burde komme meg inn igjen, for det var spådd storm!

Grusveiene var fortsatt fulle av holke, og nede i vika hadde det blitt et godt lag med vann over isen. Jeg valgte gangveien, som var lett å gå.

Jeg klarte meg bra, helt til jeg snudde og gikk hjem igjen. Da kom vinden, og det ble bølger i søledammene og regnet pisket meg i ansiktet. Gjett om det var godt å komme inn. Og stormen? Den ble slett ikke så lille her hos oss. Litt regn og litt knaking av vind, men så kom en fin solnedgang. Den tok jeg ikke bilder av, for da satte jeg meg ned med en varm kopp kaffe. God helg !

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg