Strever litt igjen….

Heldigvis har jeg masse å glede meg til nå. Det kjennes godt etter et par år med strev. Ja, det gjør jeg, strever litt fortsatt, men jeg skal klare det. Tiden mot jul går så fryktelig fort, at ting må på plass innen det. Nå er i hvert fall kalenderen for 2020 nesten klar for salg, og jeg jobber med et juleeventyr igjen. I år lurer jeg på om jeg skal gi det ut som et hefte for salg, i stedet for å legge det ut her på bloggen? Når man er freelands må man satse. Spennende tanke, men da må jeg streve litt, for å bli klar i god tid til advent. Historien i år handler om en kattunge som kommer til gården der Nadia bor. Han får seg noen overraskelser gjennom advent. Gøy å skrive og tegne til dette.

Ellers går dagene til masse annet som hos alle andre. Kulda har kommet og hagen er ryddet for i år. I dag skinner sola, men i morgen kommer det regn, eller snø??? Tror jeg må tenke på vinterdekk til bilen allerede.

14 kommentarer
    1. et julehefte kan være en fin julegave,eller en fin ting å putte i en julestrømpe :=) mange av dem vi får kjøpt på butikken er litt oppbrukt synes eg,så noe nytt hadde vært spennede ,blir artig å se hva du får til,når kalenderen er klar har du vips da ?

      1. Takk så hyggelige ord. Ja, jeg har vipps, for det er så smart og lettvindt. Nå jobber jeg på for å få det avsted til trykk. Håper virkelig jeg snart er i mål. Ha en vakker kveld 🙂

    2. Det er deilig å ha noe glede seg over og til! Jeg storkoser meg med julekalenderen din på bloggen, men et hefte er jo også koselig! Tegningene dine og historiene – helt topp! Klemmer <3

      1. Ja, det er en sånn god følelse. Hyggelig at du liker det jeg gjør,det gjør meg også glad. Dette blir spennende. Først må jeg bli ferdig med tekst og tegninger, og så må jeg se om jeg får det til. Klem tilbake! 🙂

    3. Så søt tegning 🙂 Koselig med julehefter og alt du lager blir bra har jeg inntrykk av.. men har vært veldig koselig med fortellingene dine på bloggen også..:) Gode ønsker og klem til deg 💗

      1. Tusen takk! Ja, jeg også liker eventyr på bloggen, så jeg vurdere noe der også. Vet ikke om jeg liker advent uten å ha juleeventyr på bloggen???? Jeg har jo gjort det i over ti år, så det har jo blitt tradisjon. Klem fra meg 🙂

    4. Hei på deg! Det er lurt å lage et hefte. Som du kan markedsføre her på bloggen. Tjene noen kroner og du må begynne å tenke forretning. Så kanskje du kan dele en eldre historie her på bloggen til jul. Mange nye her inne og nye følgere vettu. Tenk smart. Tenk som en forretningskvinne. For du er en dyktig kunstner <3

      1. Tusen takk for fine og kloke ord fra deg. Ja, jeg har tenkt litt i samme dur. Jeg har flere historier liggende som jeg ikke har hatt her på bloggen noen gang. Jeg må som du sier, tenke smart også. Du er snill! Hjertelig takk. Klem 🙂

    5. Jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å lage en kalender du kan tjene litt på. Så er det jo litt utgifter med å trykke den, så det er sikkert lurt å evt se om du får noen forhåndsbestillinger.😊

      1. Ja, det er sant Kari. Det koster en del å trykke det. Men jeg har solgt litt sånt før og noen forhåndsbestillinger har jeg allerede. Gøy å prøve seg litt.

    6. Gleder meg til ditt “juleeventyr” natheless 🙂 Og blir det i hefteform………… ja da må jeg kanskje kjøpe det 😀 klem

      1. Takk du! Ja, denne fortellingen blir å få kjøpt, så sant jeg får det til. Mye jobb og sette opp alt selv, men det er gøy. Jeg lager nok en slags kalender på bloggen også, for det er så koselig hvert år, men det er jo en stund til enda. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg