Tåkete!

Sånn nå begynner ting å komme på plass her. Livet har vært som været ute i dag. I et tåkehav, ser man ikke klart! I dag leverte jeg to ting til prøvetrykk, en kunstkalender  for 2020 og en adventshistorie. Så spennende å se om det blir bra. Ellers er to andre opplegg snart i boks, og enda er det bare oktober. Så godt å kunne puste litt igjen. De siste ukene har liksom ikke dagene vært lange nok. Sola har skint, men jeg har snudd meg vekk fra det og jobbet. Ja, sånn er det jo for de fleste i hverdagen, så det er greit. Men stille blir det ikke nå heller, for jeg liker å ha noe å gjøre hele tiden. Snart helg og det skal bli finfint!

6 kommentarer
    1. Spennende med bestillingene 🙂 Du er flink og kreativ, så det skal nok bli bra ja 🙂
      Tåkete har det ikke vært her i det siste, men grått og regn har vi 🙂
      Nyt resten av dagen ♥ Klem

      1. Takk du, ja det er alltid spennende å selge noen man har laget selv synes jeg. Gruer og gleder meg til å se hva det blir. Her kom sola nå og det var herlig med lys i oktober. Klem til deg!

      1. Ja, når prøvetrykket er klart, får jeg korrekt salgsprisen på plass også. Tror det blir sånn ca 200 kr for kalender, og 180 for adventsheftet.Så hyggelig av deg. Jeg har allerede begynt å glede meg jeg! Det er fryktelig spennende for meg å se det klart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg