Takk og farvel….

Så var 2020 over, og lagt bak oss. Et merkelig år ble det, etter som det gikk mot vår. I går kveld ble himmelen farget av fyrverkeri, for å feire et nytt og ubrukt år. Jeg håper det vil gi oss nye tanker, ideer og glede. Takk og farvel til 2020.

Mye av fyrverkeriet til naboene lyste gjennom trærne. Sammen ble det som en glitrende, ny skog. En skog av håp om bedre tider. Ingen tett skog som stenger oss inne, men en lett og fargerik skog som drysser over oss med lys og glede. Kan det nye året bli sånn? Ingen vet…..

Tusen takk for alle hyggelige hilner jeg har fått her på bloggen i året som gikk. Dere muntrer opp min hverdag alle sammen. Nå starter vi med blanke ark. Det gjelder å fylle alle de nye arkene med farger i året som kommer. Vi bloggere er som et fargeskrin som blander farger og lager bilder for hverandre. Håper vi kan fortsette å fargelegge livet for hverandre. Godt nytt år!

6 kommentarer
      1. Takk du. Ja, det er mange tanker i hodet i årets første dag. Så trist med alt på Gerdrum og med korona. Jeg undrer meg på hva det nye året vil bringe, men farger trenger vi jammen. 🙂 Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg