Teller ned….

Ja, jeg er sliten etter julemessehelga. Nå er alt ryddet vekk og alle har kjørt hjem til sitt. Her ble kjelleren full av julenisser, engler, duker og diverse. Litt har kommet på plass, men etter en stund lukket jeg døra til gangen der nede og tok meg en kaffe i fred og ro. Jammen blir man sliten av å ha det hyggelig også. Vi har spilt julemusikk og pratet med mange i helga. Nå er det litt tilbake til hverdagen. Tenk til helga er det første advent. Et par kakeslag er klare og så har jeg kjøpte pepperkaker da. Men først har jeg et minemarked jeg skal være med på, før roen igjen senker seg over dagene. Det gleder jeg meg til. Jeg teller ned til første desember.

16 kommentarer
    1. Kan tenke meg julemesse var slitsomt ja..men også veldig hyggelig <3 Hører på julesanger på radio her i dag..ellers blir det å ta opp litt julepynt til helga tenker jeg 🙂 Kos deg med førjulssysler..og kaffepauser er viktig… Klem <3

      1. Ja, det har vært veldig koselig, men når man går på murgulv hele dagen, så kjenner man det jammen i kroppen. Det gjør ingenting da, for i dag har jeg fri. Nå har vi spist spagetti med kjøttdeig og stearinlysene skinner mens jeg fikser meg en adventsstake etterhvert. Klem til deg og gode tanker 🙂

      1. Så søtt sagt av deg da.Tusen takk! Advent kommer uansett, om man pynter eller ikke. Jeg gleder meg veldig over forberedelsene på denne tiden. Håper du finner formen fort og kan nyte dagene slik du ønsker det i år. Klem fra meg 🙂

    2. Julemesse er jo kjempekoselig, men sikkert også slitsomt. Det er jo så masse fint å se og kjøpe. Når jeg er på julemesse kommer jeg i julestemning ja 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, det er begge deler. Veldig koselig, men litt av en jobb både å sette på plass og å rydde vekk igjen! Nå har jeg bare en minimesse igjen, så er det stopp for denne gang. Klemsiklem:)

      1. En koselig helg ble det med god handel, så jeg er fornøyd. Viktig å nyte dagene. Jeg tenkte jeg en tur ut, men det bare regner. I går ble det en runde i regntøy, men i kveld sitter jeg med strikketøyet etter kjøkkenvasken. Ha en fin kveld 🙂

    3. Ja tenk til helgen er det første advent ! Tenker du fikk solgt en del på julemessa 🙂 Ønsker deg en herlig dag og fortsatt god uke <3 klemsiklem

      1. Nå går det fort!!!! Koste meg på messe, men jammen er det godt når det er over også. Morsomt, men slitsomt. Nyt dagene mot advent! Klem 🙂

    4. Julemesser er bare koselig! Har aldri vært slitsomt for jeg bare kommer og nyter alt 😉
      Du gjør så jeg gleder meg til advent også. Hefte ligger og venter 😍

      1. Ja, det er koselig, men vi som arrangerer har litt av en jobb, selv om det er spennende. Jeg gleder meg alltid til denne tiden!!!!Nå er det ikke mange dager igjen 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Akkurat det er koselig synes jeg, å prate med alle på messen. Men all rengjøringen først, henge opp utstilling, lage det som skal selges, få på plass dekorasjoner, julekrybbe og nisser, hente granbar og juletrær, inviterer folk, prise varer og bake, det kan bli stressende. Ja, det er mye som skal på plass før man kan åpne dørene. Men nå er det gjort for i år og alt er snart ryddet vekk til neste gang. Men koselig har det vært!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg