Tilbake, litt etter litt……

Hei alle sammen som leser bloggen min. Nå kommer jeg etter hvert sakte tilbake til normale dager. Jeg har hatt en lang bloggferie. Det har vært så godt, men jeg savner det også. Høsten banker på, og det blir mer innetid og roligere dager. Jeg er så heldig at jeg liker høsten. Farger, lunhet, skapere luft, stearinlys i mørke kvelder, strikking, varme pledd, skinnfeller og kakao, er så koselig. Sommer er fint det også, men det er sånne forventninger til det været. Vi skal ha sol, sol og atter sol, Men ikke alle somre er sånn. Da er det godt med høsten, for den tar vi som den er.

Jeg vet ikke hvor ofte jeg kommer til å blogge eller lese andres blogger de første ukene, men sånn får det være.

22 kommentarer
    1. haloen så hyggelig å høre fra deg :=) har vært borte fra bloogg mye i sommer jeg også ,men hverdagen kommer tilbake :=) nydelige bilder hos deg og fin sopp selv om jeg ikke hvet hva alle disse heter :=))jeg strikket litt på ferie ,og i går tok jeg det frem igjen så blir en ny jakke ferdig i løpet av høsten ,den er til meg selv og helt ensfarget ,kakao mmm det fikk jeg lyst på tenker en tar en kopp i kveld

      1. Aner ikke hva de soppene heter, men de var fine på bildet! Jeg plukker bare kantarell jeg, og det er det i mengder av nå. Gleder meg til stikking og litt mer ro igjen. Ha en flott dag videre 🙂

    2. Velkommen tilbake. Hatt en bitteliten pause selv, men som du skriver, nå er det straks høst, og det blir godt det nå kjenner jeg. ☺️
      Kos deg med alle innesysler og kos 🥰

      1. Ja, det blir godt med litt mer ro i høstmørket. Men enda er jeg ikke helt i bloggmodus. Tar det som det kommer jeg, for det har jeg alltid gjort. Ha en vakker dag videre 🙂

    3. Hei på deg og velkommen tilbake 🍁🍂😊🌼
      Var i Kvalsvik her og så etter huset mitt, og tenkte på deg. Den “hanen ” i veien ved naustrekka når det hadde regnet 🐓
      😊 og at du har vært der og sett den 😁
      klem

      1. Tusen takk. Ja tenkte på deg også i sommer da vi var vestover. Men det ble ikke tur ned til “Hanen” denne gangen for oss. Morsomt minne fra “ditt” sted!!! Klemsiklem:)

    4. Kjempekoselig å se deg tilbake igjen 😊 Når jeg føler for det, og i hektiske perioder med f.eks mye konserter med korene jeg synger tar jeg pauser jeg også. Det er det vi som ikke tjener penger på blogg kan gjøre.

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Å så koselig – velkommen tilbake! <3 med flotte bilder og kloke ord! Høsten er deilig den, jeg gleder meg også! Skulle bare hatt bittelitt mer sommer, hihi! God klem til deg <3

      1. Takk du. Ja, høsten banker virkelig på her, men for meg er det greit. I dag er det nydelig her med 17 pluss og sol. jeg ser at jeg burde pusset vinduer, men det får jammen vente litt. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

      1. Oyda. Ja, det burde jeg jo. Men jeg kan jo si at i år er det virkelig soppår. Det er sopp overalt, så du må bare komme deg UT. Gransskog er best, men ikke der skogen står tett i tett. Granskog med fine sollyse slutninger og litt mose er kantarellsted. Her kan vi bare følge stiene i skogen og skogsveien og plukke sopp i mengder. Men som jeg sier, man må UT i naturen. Lykke til 🙂

        1. Jeg er ute ganske mye, har tatt masse soppbilder til bloggen og jeg vet det bugner over av sopp. Jeg bare finner ikke kantarellen, men en hel masse annet 🤪

    6. Velkommen tilbake etter fin ferie. Høsten er en fin tid. Flotte bilder har du tatt. Sommeren i nord var magisk i år. Man har kost seg hjemme, og tok en kort tur til Sverige. Klem

      1. Ja, i år fikk dere sommeren og det unner jeg dere virkelig!!!! Vi tenkte oss nordover, men det ble ikke denne gangen. I år trengte vi å være nærmere hjemme, med en del sykdom omkring oss, og det har vært greit det også. Jeg har gått i sommertøy og med sandaler på bena, jeg har badet i havet og i tjern og fått myggstikk. Men sommeren vår var tidlig i år, så juli var reine høstferien med ulltøy, vindtøy og lue. Glad dere har kost dere, for det har vi gjort også. Klemsiklem 🙂

    7. Så koselig å se et innlegg fra deg. Vakre bilder som alltid. En må blogge når en har tid og føler for det. Slik er det med lesing og kommentering også. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg