Tilbake til start.

Ja, sånn kan det går. Jeg som var så godt i gang med treningen, har ikke orket noe som helst på to uker. Nå begynte jeg igjen. Planken klarte jeg i dag ETT minutt, og da skalv jeg som et aspeløv. Å stå på ett ben med armene ut og lukkede øyne gikk bedre. Jeg klarte så vidt 10 sekunder på hvert ben. Så var det enkle squats da, og det å sette seg på gulvet og reise seg igjen. Jeg klarte ti av squatsen, men etter det orket jeg ikke mer. Men det er bedre enn forrige uke, da klarte jeg ikke noe. Formen er tilbake, litt etter litt. I går kveld gikk jeg jammen seks kilometer i blandet terreng i skogen, uten å hvile. Det gikk ikke fort, men jeg gikk! Herlig å kjenne at jeg klarer litt igjen. Men det vil nok ta tid innen jeg er der jeg vil være. På igjen, for jeg gir meg ikke. Jeg tenker at 16 uker kan jeg da vel klare med denne livsstilsendringen min. Nå har to uker liksom bare forsvunnet i korona, men jeg fortsetter. Litt over to uker igjen til jeg får “dommen”. Har jeg klart å få ned blodtrykket?

8 kommentarer
    1. Så flink, nå klapper jeg iherdig her. Du har virkelig ståpåvilje. Med den innstillinga du har klarer du dette garanter. Heier videre på deg. Klem <3

    2. Det blir mange ganger sånn når man skal foreta en livsstilsendring, to steg fram og et tilbake og er man riktig uheldig tre. Da er det ikke annet å gjøre enn å bite tennene sammen å starte om. Krysser fingrene for at blodtrykket har gått ned ❤️

      1. Ja, du har så rett. To skritt fram og ett tilbake, har det vært hele tiden. Men jeg jobber på med friskt mot, enda. Hele tiden har jeg vært så fokusert på det blodtrykket, at jeg nesten har glemte framgangen med vekta. Litt rart det der, for vekta kan jeg gjøre noe med, men det blodtrykket kontrollerer jeg jo ikke annet enn hos legen. Jeg håper på gode nyheter da. 🙂 Ha en finfin dag 🙂

    3. Så godt at du er bedre. Har vært litt bekymret på dine vegne. Og du er i gang igjen, og det er flott! Om ikke blodtrykket har gått ned, så kan det være andre årsaker også.
      Noen av oss må bare bruke medisin enten vi vil eller ei 😳❤️

      1. Tusen takk. Ja, jeg er lykkelig for at formen er mye bedre. Glad er jeg også for kiloene som er borte. Har jeg ikke klart blodtrykksnedgang, så må jeg vel sjekke litt annet tenker jeg. Men jeg håper jeg har klart det. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg