Titter innom….

Hei dere. Nå titter jeg innom bloggen igjen. Aner ikke om jeg rekker med så mye her før til høsten, men et livstegn kan jeg jo gi, før jeg tar en laaaaang sommerferie. Ute er det jo sydenvarme her hos oss, og da blir dagene annerledes enn når det regner.

Vi har vært på tur allerede i flere uker, men nå er vi hjemme en stund. Hagen trengte en skikkelig opprydning, og vi har jo familie vi vil være sammen med også.

Men landet vårt har så mye å by på, til alle tider. Det ble en vårlig tur i mai/juni. Vi kjørte fra sommerlig vær her  i øst, opp i snødekt fjell og ned til havet på andre siden av landet. Alle årstider var det og ull måtte brukes, pluss regntøy. Men så fint likevel. Til Kannesteinen, Kråkenes fyr og under Steindalsfossen gikk vi. Høye brøytekanter, vind og vær, blomster og landskap, kos og hygge ble det.

Jeg liker å ta bilder, så bilder ble det av fjord og fjell, dyr og ting og annet.

Mye morsomt å finne i fjære er det alltid. Ting jeg kunne bruke fantasi og kreativitet på.

Til og med ei flott kattugle møtte jeg på min vei.

Det ble en uforglemmelig tur, og enda har vi ikke hatt sommerferieturen. Lurer på hva mer jeg skal møte på min vei framover…..

 

6 kommentarer
      1. Takk du! Kosa oss skikkelig i norsk natur. Fikk jo alle årstider, men sånn er det jo. Nå er det sommervarmt her nå. Sydentemperatur hver dag denne uka, men jeg liker jo varmen. Herlig med sommerklær og sandaler. Det er nok verre for de som må jobbe ute i solsteiken. Ha en fin dag. Klemsiklem.:)

      1. Lenge siden vi hadde vært i området rundt Måløy, så det var artig. Hovedferien vår blir også snart, men godt med en forsommertur også. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg