Tom….

Har egentlig ikke noe å skrive om i dag. Jeg føler meg helt tom etter nedstengning igjen. Ingenting blir som man har tenkt. Men jeg er vel ikke alene om den tanken. Jeg forsøker å holde humøret oppe og jobbe på, med det jeg kan. Det er ikke lett og fryktelig lite motiverende, men den som gir seg har tapt! Koronafuglene krakser over oss  med full styrke, men dette er en ravn. Jeg liker ravnene der de seiler over oss i våren med høylytt prat til hverandre.

I helga så jeg en engel i skyene, en engel som delte ut hjerter og gode tanker til oss. Ja, det var jo noe positivt i hvert fall. Ha en fin dag alle sammen.

20 kommentarer
      1. Uff ja, nå er det min tur til å være lei. Jeg føler vi ikke er noe lengre enn ved påsketider i fjor. Ikke bør vi ha besøk og vi bør holde oss hjemme. Men det har jeg IKKE lyst til lenger. Noen dager er verre enn andre. Sola skinner og det er ikke noe å klage på egentlig, men noen dager blir det mer enn man orker liksom. Ha en fin dag du også 🙂

    1. Så nyyyydelig, engelen med hjerte var det stor glede i. Så du hadde absolutt noe å dele <3. Vi får håpe det blir bedre, ALT, snart.

    2. Skjønner deg godt. Du er en sosial person og de sliter nok mer!
      Ravner har jeg også mye av i år – ikke så mye tidligere. Stor fine fugler! Klem til deg.

      1. Ja, jeg liker å treffe mine, selv om jeg klarer meg fint alene i lange tider også. Men nå ble det plutselig for mye stress med denne smitten. Stadig kommer det liksom nærmere og nærmere. Klem til deg og ha en fin dag 🙂

    3. Sender masse gode tanker nedover. 🤗 Føler med dere. Vi blir nå dratt med i dragsuget av situasjonen i Bodø. Men vi lever isolert uansett. 🤗🥰

      1. Dette er slett ikke gøy. Å holde kontakt på telefon og face er liksom ikke det samme som å treffes. Men vi klarer det nok. Håper på bedre tider siden! Klemsiklem 🙂

    4. Skjønner godt at det er tungt. Var ikke så glad dattra mi i Halden heller, og ihvertfall ikke ungene. Får håpe det ikke varer så lenge, men det er tungt å føle at vi er tilbake på scratch 😳 God klem 🥰

      1. Plutselig ble det nok i går. Dette er så slitsomt og hele tiden er man usikker om man treffer noen. Selv om jeg holder avstand, vasker hendene og bruker munnbind, så er det skremmende når smitten kommer nærmere, igjen. Nå er de jeg kjenner ute av karantene for hvilken gang? Nei, vi er ikke lenger enn i fjor liksom. Men vi får finne fram humøret og fortsette så godt det går. Klemsiklem:)

    5. Er så enig med deg – en får en midt i trynet av denne nedstenginga – jeg er så sliten og lei…………… det blir lissom aldri noe utav noe…..! Men – som du sier, den som gir seg har tapt! Vi gønner på! Stor trøsteklem <3

    6. Skjønner godt at du ble litt nedtrykt. Jeg har ei datter i Drammen, og det er mye smitte og strengt der også. Heldigvis for oss er det lite smitte i Trondheim nå. Engelen din ser veldig snill ut! 🙂 Gode tanker sendes deg, fra kråkeland. 🙂

      1. Ja, nå ble det liksom for mye for meg. Fryktelig vanskelig. Vi har hatt flere av våre i karantene og var så glad det var over, så kom nedstengningen! Ikke morsomt. Vi hadde gledet oss til å se hverandre litt ut i hvert fall, men nå blir ikke det noe av. Men vi får ta det som det kommer og bruke telefonen fortsatt. Takk for gode tanker og jeg sender det samme til deg 🙂

    7. Det forstår jeg godt, og nå synes jeg oppriktig synd på dere som har så mye smitte ❤❤❤ Man føler jo at når man er på oppløpssiden og tror man er ferdig så får du beskjed om at det er 1 km til.

      Gode og varme tanker til dere ❤❤❤😊

      Ønsker deg enn kjempefin torsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg