Treg eller vårslapp?

Ikke vet jeg om jeg bare er treg, eller om jeg kanskje er vårslapp. En unnskyldning er det jo godt å ha uansett. Her går det altså tregt om dagen. Jeg sliter med å finne energi, selv om det lysner og begynner å våres der ute. Men sånn er det hvert år på denne tiden. Det er akkurat som om kroppen har fått nok av mørketiden og vil ha lys, lys, lys….

Egentlig en herlig ting det med vår. Det kjennes så levende når det igjen begynner å spire og gro der ute. Men i dag regner det og jeg føler meg like trøtt igjen som i vinter. Ikke annet å gjøre enn å kose seg med restene fra i går og håpe på en solskinndag ganske snart.

11 kommentarer
    1. Litt rar tid dette 🙂 Men det var da noen nusselige gakk gakk’er. 😀 Håper formen stiger i takt med sevja i busker og trær 🙂 Gode tanker og klem 🙂

      1. Ja, det har blitt et par innedager nå. I dag kom det jammen snø. Vakkert å se på er det. Men jeg kommer ikke inn på min side på bloggen, så her blir det en pause, igjen.

      1. Så bra du har kviknet til. Jeg fikk en utrolig god natts søvn, og det hjalp. Ute daler snøen ned og det er så lyst og vakkert. Men bloggen min vil ikke???? Kommer ikke inn på min side så jeg får oppdagtert med nytt, så her blir det nok en pause????

      1. Det smakte så godt, men så fort de forsvant da!!! Her er det vinter igjen og vi få håpe på mer våkenhet når våren skikkelig kommer i gang. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg