Treg….

Ja, her går det skikkelig tregt i høsten. Hvordan skal man komme i gang igjen tro? Jeg har ikke lyst til noe egentlig, og det ligner ikke meg. Men når blodtrykket hopper opp og ned og man får kniven på strupen angående vekta, er det ikke gøy i det hele tatt. Vanligvis er jeg full av iver i høsten, men i år føler jeg meg høstslapp. De sier at det er ikke noe som heter det, høstslapp altså, men jeg er sånn i år. Det er bare å ta seg selv i nakken og fortsette. Jeg har ikke gitt meg da, men gruer meg til legetime snart, og få dommen over hvordan det har gått i det siste.

Hjelp, så negativ og treg. Men jeg holder på med mitt likevel. Å tegne er gøy fortsatt, litt håndarbeide også, så jeg er ikke helt slapp kanskje? I helga har jeg tegnet videre på julebilder og engler, nisser og diverse. Jeg savner de gamle juleheftene med noen fortellinger, dikt, tegninger, bilder, tips og en og annen liten oppskrift. Så da lager jeg et selv! Det blir et adventshefte/julehefte i år også. Det er gøy, så jeg må konsentrere meg om det, og ikke ergre meg over annet. Jepp, jeg jobber, på og så får jeg håpe at det går bedre med iveren når kulda kommer.

10 kommentarer
    1. du er ikke alene om å misse energien nå når høsten setter inn ,hører flere si det jeg ,att en føler seg slapp og ingenting orker nå når det blir kaldere og mer og mer ruskevær,men krysser fingrane for att du kommer over det :=) stor klem og lag deg en fin dag

      1. Ja, det går som regel over etter hvert som kulda griper om seg. Til helga skal vi jo snu klokka også, så da blir det mørke, koselige kvelder. Tusen takk for hyggelige ord og klem tilbake! 🙂

    2. Hei på deg!
      Er det ikke noe som heter høstslapp??? hihihi for det tror jeg at jeg også er bort i av og til 😀

      Trasigt med blodtrykk som lever sitt eget liv………. og den vekta…….. hmmmm ja av og til er det noe dritt altså…..
      Håper legetimen blir god!

      Ønsker deg en god mandag, og gode dager fremover <3 kleeeeeem

      1. Nei, det var visst vårslapp bare, ikke høstslapp. 🙂 Men jeg er trøtt nå jeg. Ja. dette er ikke gøy i det hele tatt. Trodde jeg hadde fått skikk på det blodtrykket, men det var visst på igjen. Jeg jobber med saken og håper det blir positivt på neste legetime, men jeg er litt mismodig her om dagen. Klem til deg 🙂

    3. Så kjedelig når slike ting tårner seg opp og overskygger det meste! Heldigvis har du glede av tegninga osv fortsatt! Håper alt raskt ordner seg til det beste! Mange gode klemmer <3

      1. Ja. jeg blir så lei. Trodde jo alt var bra, men det var det ikke. Jepp, gleder meg stort over å være kreativ, så det hjelper på humøret. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg