Ut på tur, februar

For en vakker dag vi har. Sol fra skyfri himmel og mildt som bare den. Jeg gikk ut tidlig i dag og bega meg inn over skogsveiene her. Glatt var det, men med piggsko var jeg trygg. Sola steg over åsen og rådyra gresset i skogkanten.

Jeg så en flokk med sangsvaner som lettet og fløy vekk fra nattens hvilested. Svartspetten ropte i storskogen, og en dompap fløytet i toppen av et tre. Nei, jeg fikk ikke bildet av alt dette, men jeg fikk meg en opplevelsen.

Det kjennes som vår i dag, og snøen smelter og lager massevis av vanndammer på de glatte veiene. Jeg tror jeg må ut en tur senere i dag også, bare for å kjenne sola varme.

10 kommentarer
    1. Høres ut som en flott morgenopplevelse! 😊 Her har snøen lagt seg som et stille teppe etter storm og MGP-fest i Trondheim i går kveld.

    2. Ja i går var det virkelig et ordentlig vårvær med hele +5C ute. Måtte bli mange sånne dager utover nå 🥰 Rådyrene er jo ofte veldig skye, så det er gøy å kunne få noen fine bilder av dem. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg