Uten brodder….

Selv om det regner, så går jeg ut. Tenk så heldige vi er som kan det. Om man ikke har akkurat vanntette klær, så har vi jo tørre klær når vi kommer hjem. I dag blåste det og regnet, så det skikkelig tok for seg inne på skogen. Hull i veien av vann som rant. De hullene var over en halvmeteren dype, og alt var så sleipt og glatt som om det var is. Men jeg tror ikke brodder hadde hjulpet i gjørma!

Men fint var det likevel. I skogen sang fuglene, og jeg hørte både dompap og meiser. Over meg kretset sangsvanene. Bildet ble ikke bra, men det går jo ikke akkurat så lett å zoome i regn. Hjemveien tok jeg i “hesteløypa”. Det skulle jeg ikke gjort. Har du gått på stranda rett etter at havet har trukket seg tilbake? Det har du sikkert. Det er den følelsen, når føttene glir av sted og det er som å gå på skøyteis. Pluss at det er tungt når føttene synker ned i det hele tiden. Men det ble god trim, så jeg er fornøyd!

12 kommentarer

Siste innlegg