Utfordring, fra Frodith.

Bildet er hentet hos Frodith. Hun har en dags utfordring til oss, og du finner det HER!

Bli med da vel? Her er mitt bidrag:

LØSRIVELSE

Hit, mitt barn, men ikke lenger, kan jeg følge deg.

Prøv å ta deg gjennom stengsler,

det finnes alltid en vei.

Kanskje det ikke blir som du vil.

Kanskje du må gjennom vann og ild.

Hit, men ikke lenger barn, kan jeg følge deg.

 

Drøm, men ikke glem å tenke

at veien blir til mens du går.

Bryt med motgangs lenke, du blir hva du sår.

Mulig du alltid vil lete,

lete etter et mål.

Kanskje dine drømmer, brennes må på bål.

Av bålets aske det støver,

støvet finner vei!

Selv små korn gir næring,

nye drømmer blir gitt til deg.

Hit, men ikke lenger, nå er veien din.

Vandre med de andre, men husk at du er min.

Min lille unge, samme hvor du er.

Husk at din mamma, alltid  har deg kjær.

8 kommentarer

Siste innlegg