Utfordringer.

Livet bringer stadig utfordringer for oss alle. Ikke alle utfordringer er leie.  Men er det ikke det ene så er det det andre.

Husk at bak skyene, er himmelen alltid blå! Det er håp i sånne kvelder.

Jeg fikk en utfordring da jeg fikk en kubbestol. Den var flisete og full av grønske etter å ha blitt skåret med motorsag og stått ute gjennom et helt år i både snø og regn. Men da var det bare å sette i gang. Det var ikke så lett, for jeg er ikke så sterk i hendene. Først maskin fikk fint, men den klarte ikke jobben.

Neste maskin klarte jeg ikke å starte en gang. Mannen min lo hjertelig til meg og sto der og hjalp meg til jeg fikk gjort det jeg skulle. Jeg ville nemlig fremheve sprekkene i ryggen. Når mannen min startet maskinen for meg, så kunne jeg jobbe, mens han passet på. Teamwork! Jeg klarte noe selv, men inni ryggen der fikk “eksperten” trå til. Litt renere ble den jammen, og jevn. Det kan jo være fint å sitte i den uten av klærne henger seg fast. Det er sikkert mer jeg kan finne på med denne stolen, men det får bli min utfordring siden.

9 kommentarer
    1. Dette ble en veldig kul stol ja, så morsomt å lage selv! Du finner på du <3
      Hva du ser og hva du går til…jeg blir sittende og måpe egentlig…FLINKA! Klem…

    2. Bra kjempet – å få den så lekker!
      Trasig om klær henger seg fast ja – så her har du gjort en enorm jobb 🙂 Godt med team-work!
      God ny dag til deg 🙂 klem

      1. Ja, det vil jeg ikke ha. Hadde jeg hatt den nede i blomsterbedet kunne den vært mer rustikk, men på terrassen må den kunne brukes også. Klemsiklem:)

    3. Godt å få litt hjelp, men jammen meg er du flink til å få til ting selv. Den blir veldig fin! 😀
      Og utfordringer dukker stadig opp, og de er visst en del av livet har jeg forstått 😁☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg