Utstilling og spørsmål.

I dag fikk jeg æren, sammen med mange andre, å være med i Frodiths galleri! Vi har deltatt i hennes utfordring Vinterland med bilder av vinterklær, frost, isdans,snø,vintermoro, vinterlandskap og stevsom vinter. Utrolig gøy. Vil du se hvem som fikk henge til utstilling i galleriet, så titter du innom HER!

Det er søndag og her skinner sola over et kaldt landskap med litt snø. Utrolig vakkert å se på, så Vinterlandet er på plass enda. Tulipanene mine fra forrige uke synger på siste verset og jeg vurdere å slutte å blogge her på blogg.no.  Lurer på om dere vil følge meg over til en annen blogg? Ja, vi får se, men jeg liker ikke dette nye så godt jeg.

18 kommentarer
    1. ja det var en nydelig galleri :=)om du slutter å blogge på denne platformen så vil jeg svært gjerne følge deg vider på den nye ,men da håper jeg du får til å koble den opp på bloglovin,er lettere å følge alle innlegg derfra :=)

      1. Den er allerede på bloglovin. Jeg har hatt to blogger, men nå tror jeg det blir bare en framover. Jeg skal si i fra!!!!😁

    2. Har vært innom utstillinga og det var som alltid en fin opplevelse 🙂 Fine bilder hos deg her i dag også… Jeg skal følge deg om det ikke blir for vanskelig å finne deg da,( vil jo ha med meg vakre og inspirerende innlegg fra deg)..men regner med det går greit 🙂 Men er det noen andre “plattformer” som er bedre da eller…? Er det det med slitsomme utfyllinger av kommentarfelt du ikke liker her…for det å lage innlegg syns jeg går greit nå.. Klem og fin dag videre <3

      1. Finfin utstilling. Herlig med alle som deltok. Ja, jeg vurderer å slutte her. Jeg har vært på “blogger” i en årrekke og liker meg der. Det begynner å bli slitsomt med to blogger. Men jeg skal si ifra om jeg slutter her da. Klem 🙂

    3. Flott galleri hos Frodith ja, jeg har vært og kikket 🙂

      Og tulipaner så vakkert, jeg har mine enda, men det varer nok ikke så lenge.

      Om du flytter bloggen din, så vil jeg så klart følge deg. Vet ikke om jeg følger deg på den på Bloglovin, men jeg skal sjekke det opp 🙂 Og om du avslutter her, håper jeg du har et avskjedsinnlegg her først, med link 🙂

      Jeg håper jo du fortsetter her jeg da, men jeg har også hatt tanker om å flytte til min gamle blogg. Akkurat nå blir jeg værende her, og ser ting litt an en stund til 🙂

      Kos deg med søndagen ♥ Klemmer

      1. Kjempekoselig med galleri!!! Tulipaner varer ikke så lenge, men de er så vakre i januar. Jeg skal gi beskjed om jeg dropper ut her. Jeg har vært på “blogger” i veldig mange år og er lit aktiv der også. Synes det ble slitsomt med to blogger etter at de la om her på blogg.no. Jeg skal si i fra om jeg bestemmer meg. Klem til deg 🙂

      1. Jepp, savner feeden noe veldig. Synes det blir skikkelig uoversiktlig. Men jeg holder vel ut en stund til. Det kan jo bare bli bedre😁

    4. Jeg var innom Galleriet til Frodith på formiddagen i dag, og gledet meg over alle de fine bidragene. Var så heldig å få med to bilder, og det er stolt av 😊 Følger deg gjerne jeg, spill er ikke noen rolle hvem Platform du er på. Si fra hvilket bloggnavn du skal bruke, hvis du velger å bytte, så søker jeg deg opp på bloglovin 😊

      1. Herlig med Frodith!Nei, jeg også føler at det ikke spiller noen rolle lenger hvor jeg er. Blogg.no har blitt en stor skuffelse etter omlegningen for meg i hvert fall. Jeg skal si ifra, for jeg tror jeg trenger en forandring selv. Ha en strålende dag 🙂

    5. Jeg følger deg videre om du sletter denne bloggen. Selv synes jeg wordpress er veldig oversiktlig og fint, og det er enkelt å få meldinger om kommenterer m.m.
      Forstår godt at det blir slitsomt med to blogger. Jeg har fulgt deg mest på denne selv om jeg vet om den andre også 🙂
      Hører fra deg om hva du gjør etterhvert 😉

      1. Joda, wordpress er vel grei nok, men jeg fatter ikke at det ikke har utviklet seg siden sist jeg var her? Merkelig. Jeg tenker litt på det og så sier jeg i fra om jeg går til den andre bloggen min. Klem 🙂 Du finner meg 🙂

      1. Ja, jeg vurderer og tenker, men har ikke bestemt meg enda. Holder nok på videre og ser hvordan dette blir. Glad vi kan finne hverandre uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg