Vår, vår, vår…..

Reklame |

Så var det slutt på påsken for denne gang. Helt greit egentlig, for ingenting er jo som vanlig. Jeg har kost meg, det er ikke det, men jeg har savnet mine søte. Dumt når vi ikke kan være sammen, men vi får håpe det kommer påsker etter dette også. Nå har jeg ryddet vekk det gule, og tenker vår, vår, vår…..Fortsatt har ikke våren kommet så langt her hos oss heller, men det gjør ikke noe. Det er godt å ha noe å glede seg til. I går ble det en topptur på meg. Oppover og oppover gikk stien helt til jeg kom fram til steinrøysa på toppen. Ikke mange meterne over havet, men det var en topp. Helt sant. Nede ved vannkanten igjen, så jeg ender og svaner. Jeg fant litt rart i vannkanten og på veien hjem fant jeg en bit med bergkrystall. Skatter som jeg kunne rope ut at jeg fant jeg fant da jeg kom inn døra. Det var noen fine trestykker, en bit med y-tong som jeg skal skjære i med tollekniven min og så den fine steinen da. De har hugd ned mye kratt og kvister langs vannet og det ga mer utsikt. Men inne i vika lå fortsatt isen og smilte som en halvmåne nesten. Ja, det er vår og det er håp i lufta synes jeg. Jeg har begynt å se over vårtøyet og det blir nok snart noen innkjøp. Butikkene er jo ikke åpne, men nettet fungerer!!!!

Eskimo Snøstjerne ullgenser – Blå/Hvit, m/mønster – Str. S//Bergans Lone Lady Jacket Dame parkas ufôrede Blå XS//CUBUS//Eskimo Islender ullgenser, Hvit / Sort – Str. XL//CUBUS//CUBUS//CUBUS//CUBUS

14 kommentarer
    1. Så vakre bilder, Randi – ja, nå er det gule rydda bort og det er vår som gjelder! Den parkasen likte jeg godt….. er i litt shoppinghumør, kjenner jeg 🙂 klem

      1. Takk du! Ja, nå var påsken over for denne gang. Jeg likte også den parkasen. Tror jeg må investere i noe nytt til våren, så jeg får titte litt her og der på nett. Klemsiklem 🙂

    2. For et mangfold 🤗👏🤗 Aner at det ikke er bare i naturen det kribler og gror med spennende opplevelser. Merker kreativiteten sprudler som bare det. DA er det vår 🤗

    3. GOd morgen !

      Vår vår vår!
      Jepp – nå har snøen smelta og jeg satser på at det forblir slik 😀 hehehe nå må alt som startet blomstre FØR snøen kom tilbake, få sjansen til å reise seg igjen 🙂

      Nye klær – mye flott på nettet – og på butikkene som fortsatt er åpne…. Jeg bestiller på nett og noe går jeg til butikken og kjøper 🙂 Alt etter behov 🙂

      Lag deg en fin fredag kjekke du 🙂 klem

      1. Herlig at snøen har smeltet og da kan de vakre vårblomstene få vise seg fram virkelig. Nå trenger i hvert fall jeg å se over sommertøyet! Klem til deg mot helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg