VÅR!

Enda er det hestehov der ute, og jeg synes de er så fine. Inne i skyggefulle partier lyser de virkelig opp i våren.

Det er fint å ha tid til å gå i naturen. Her var det flaggspetten som ble fotografert en kveld jeg gikk innover skogen.

Rådyrene går i ett med vegitasjonen, men jeg så dem før de raste avsted for å komme unna mitt kamera.

Jeg går ofte tur i kvelden og det er så fint synes jeg. På denne tiden synger svarttrost og bokfink så fint og himmelen er aldri så vakker som i det sola går ned.

Ser du hva dette er? Jeg ble så fasinert av mønsteret som vekslet overalt. Skikkelig kunst ble det av dette.

Ja, du hadde rett, det var digre traktoregg som vi sier på spøk. Eller påskeggg kan vi vel kalle det nå.

Herlighet så fint påskevær vi har hatt her i sør. Men variasjon er også ok. Litt sol og litt regn behøves for at naturen skal trives.

6 kommentarer
    1. Utrolige nydelige bilder. Vakkert alt sammen. Hestehov og himmel og rådyr og fugler. Nydelig. Veldig fint å gå tur på kvelden. Himmelen er finest da..Jeg gjettet ikke riktig. Tenkte det var noe trestammer eller sånt! God påske til deg! <3 klemmer kommer susende…

      1. Ja, vi er heldige som kommer oss ut og kan nyte naturen. Mye fint å se der ute, selv bare noen hundre meter hjemmefra. Kos deg videre i påsken. Klemsiklem.)

    2. Så herlige bilder, Randi – ja, det er noe med det å være ute! Viktig for kropp og sinn! Hadde aldri gjetta at det var traktoregg…. hmmm – var jo lekkert! Klem <3

      1. Det har blitt flere finfine turer i sol og i går ble det tur i regn.Godt å komme seg ut kjenner jeg. Traktoregg er spennende å studere synes jeg, når vær og vind har gjort sitt! Klemsiklem 🙂

    3. en herlige vår hos dere,og jeg hadde aldrig tippet traktoregg nei :=) hestehoven har ikke kommet skikkelig hos oss ennå ,en og annen men ingen har fått kommet lengre enn til knoppstadiet,men da har vi en fargeklatt å glede oss til :=) deilig innlegg dette

      1. Takk du! Jepp, det er skikkelig vår med linerle og blomster. Du har mye å glede deg til du. Fint med vår og variasjon synes jeg. Gøy å følge med når det våres i vårt lange land!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg