Vårfølelse

I dag tittet sola innom! Det var fuglesang, og jeg måtte pusse vinduer. Når sola kom, så så jeg jo ikke nesten ut. Hjelp, så nødvendig den vindusvasken var. Påskeliljene mine strutter der ute nå, og de er ganske så kunstige!!!!!

Det er ikke alltid jeg rekker å handle inn det jeg skal, eller tenker på det før plutselig snøen smelter. Om jeg kjøper påskeliljer nå, så er de  ikke sprunget ut noe særlig heller. Da er det gøy med disse kunstige jeg bruker år etter år, før våren virkelig kommer.

Det ble jo så tomt i blomsterpottene når jeg fjernet brunt og tørt furu- og granbar. I blomsterbedet hadde det jammen kommet helt ekte snøklokker, og mer er på gang. Jeg fikk skikkelig vårfølelse i dag.

6 kommentarer
    1. Så vakker dekorasjon med kunstige påskeliljer! 🤗
      Jeg kjøpte en potte med påskeliljer i dag, klarte ikke vente. 😃

      1. Takk du. Jeg fikk kjøpt i går!!!Men det er så isende kaldt ute i dag, at det får vente med å sette dem ut tenker jeg. Nå står de i et kaldt rom og venter på sola! 🙂

    2. Herlig med litt vårfølelse.
      Nå er det tomt i krukkene mine også… og jeg venter litt til, før jeg går til innkjøp av påskens vakre farger 😀 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg