Vårlig…

Merkelig at blomstene klarer seg etter kulde og snø. For noen dager siden var de borte under alt det hvite. Men disse var like fine!

Noen av krokusen hadde falt sammen, men nye dukker opp hver dag. De små snøklokkene hadde blitt gule i stilken, men de strutter i sola i dag!

Jeg fant fram løken min i kjelleren, og så ble det planting. Så herlig med en forsmak på våren. De store sviblene er kunstige, men de i bunnen er ekte og vil overta ganske snart. Ja, det kan bli kalde netter, men da legger jeg over et teppe!

Så koselig å feie vekk på terrassen og pynte litt igjen. Kvistprinsessen min står der enda, og jeg ser alt dette fra mitt stuevindu. Vår!

6 kommentarer
    1. Mye lekkert da 🥰 skriver om blomster hver dag jeg, men tror ikke det er bloggere som er innom akkurat de innleggene 🤪 fin fin kveld til deg 🐰

      1. Takk du. Jeg koser meg med blomsterinnleggene dine, selv om jeg ikke kommenterer så ofte. Bloggere liker så mangt vet du. Du er dyktig til variasjon med ditt. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg