Vårlige farger.

Nei, jeg har det ikke sånn nå, men jeg trenger å se farger! Bilder jeg hadde i arkivet fikk meg til å smile! Det er fortsatt februar og alle venter og venter på våren som skal komme der framme en gang. Det er godt å ha noe å se fram imot. Jeg gleder meg stort til vårblomstene.Disse bildene er også fra tidligere år. Men jeg gleder meg til den gule hestehoven, turer i marka med matboks og en fin kopp, kjenne sola varme på vinterblek hus, se dyrene i landskapet og kanskje finne froskeegg.

Noen ganger blar jeg meg fram både her og der for å finne noe som gir glede. Jeg falt for dette under her. Det var et smil fra alle tingene, og det fikk meg til å smile også. Vårlige farger trenger vi nå!

Badefrosk med Bobler og Musikk//Eva Skål 24cm//Hesten Mulle På Engen Mugg//Mummi Lunsjboks Grå

14 kommentarer

Siste innlegg