Velkommen 2020

Her er det nye året, sånn jeg ser det! I dag er nest siste dagen av 2019. Det nye året kommer fram mer og mer om en liten stund. Vil det bli et fargerikt år? Vil det bli harmoni og glede? Får vi solskinn og fine dager, eller…..Ja,hvem vet?

Det gamle året har bleknet,løfter på hatten og går videre. Det nye året har ikke helt slått ut vingene enda, men er i bevegelse mot nye tider.

Jeg har forsiktig begynt på et nytt ark for 2020. Moodboard kaller de det visst. Det får meg til å tenke litt over hva jeg vil og ønsker framover. I dag er det bare dette utklipsbildet fra et ukeblad, som står der. Veien framover virker glatt og vanskelig her. Det er kaldt og ikke mye sol i det bildet. Men om vi fortsetter, så kommer det både vår og sommer, det er jeg sikker på. Det er bare å fortsette….

11 kommentarer
    1. Flotte tegninger som symboliserer året som har gått og det som kommer… Det nye året blir nok som di fleset andre år..fylt av ting å glede seg over og ting som ikke er så hyggelig.. Klem og gode ønsker for det nye året til deg <3

      1. Tusen takk! Ja, som regel går hvert år sin gang med opp og nedturer. Vi får ta det som det kommer tenker jeg. Klem og gode tanker for det nye året 🙂

    2. Jeg er veldig klar for et nytt år, for det forrige har vært ganske rævva.. Man vet aldri hva som kommer, og det er jo egentlig ganske bra 🙂

      1. Ja, det er godt med nye muligheter i et nytt år. Glad jeg ikke visste hvordan 2019 ble og glad jeg kan ha forventninger til 2020. Heia oss. Vi får ta fram blanke ark og farger og sette igang. Klem og godt nytt år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg