Velkommen inn!

Du ser døra står på gløtt? På gløtt, for jula! Ja, nå begynner jeg litt. Jeg begynner å pynte litt, jeg begynner å glede meg og jeg begynner å kjenne på julegleden! Mine gamle barneski fikk for første gang kommer fram i gangen vår. Dukkene nederst til venstre, fikk jeg av søsteren min for mange år siden og nissen har jeg laget selv.

Nissen min kom på plass i gangen. Med  grankvister og lys, ble det så innbydende. Nå åpner jeg for mer og mer jul, for det nærmer seg så fort! Det er snart ikke mer enn fjorten dager til julaften. Tenk det da!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg