Venter og venter….

Ja, dagene går i et nytt år. Snart har vi knekt januar og det lysner mer og mer. Godt er det i hvert fall.Jeg liker årstidene og gleder meg alltid til den neste. Kroppen er ok, og jeg jobber videre med å forbedre meg mot våren. Legebesøket gikk som vanlig. Jeg skulle hatt noen flere undersøkelser for sikkerhetskyld, men vi utsatte det til neste gang. Det var alt for mange på det venteværelset som virkelig var syke. Mitt er jo bare blåbær, men mine problemer er mine da.

Lett er det ikke, men det gjelder å bestemme seg og ikke sette for store mål. Jeg er så utålmodig med både det ene og det andre. Å vente, er visst ikke min greie. Jeg venter på så mye! Blandt annet venter jeg på at denne blekkbokskrona skal ruste! Jeg venter på å gjøre som jeg vil, uten korona og jeg venter på svar på mailer jeg har sendt.I dag bestilte jeg bloggbok for 2020, så nå skal jeg vente på den. Det er dessverre ikke mulig å bestille bloggbok lenger fra denne bloggen her, men jeg har en nesten kopi på en annen blogg, så da har jeg fått fikset det likevel. Jeg liker å se bloggen som bok. Det er mye lettere å finne fram om det er noe jeg leter etter.

Jeg rydder i mine tekster og mailer om dagen og det er litt av en jobb. Men nå har jeg samlet alle i et par mapper på dataen, og det blir letter å holde oversikt. Jeg rydder i aviser og papirer også. Brått surra jeg noe rundt en melkekartong og det ble et par nye vaser. Dorullene ble jammen et føll. Litt gøy må man ha mens man venter på bedre tider…… Jeg venter og venter på det!

10 kommentarer
    1. Veldig veldig vakre bilder! Du venter du altså…jeg prøver å leve hver dag jeg på en måte. Før så ventet jeg mer på fredag på helg osv…Men sånn tenker jeg ikke så lenger!
      Men sommeren venter jeg alltid på, på grunn av det er badesesong 🙂 bader ikke i kulda. God klem og jammen hadde du laget masse fint…

      1. Tusen hjertelig. Lyset har jo vært så flott om dagen. Fint at du ikke er utålmodig. Jeg er vel egentlig ganske rolig jeg også, men det er kjedelig å vente på ting som kan være avgjørende! Jeg lever godt i nuet! Ha en fin ettermiddag og kveld. Klemsiklem 🙂

    2. Så utrolig flotte bilder! 😀

      Tar vel kanskje litt tid før krona ruster, men du finner på så mye annet artig du, så tida går nok fort læll 😉

      Håper du ikke trenger å vente så lenge på flere undersøkelser, er greit å få der unnagjort 🙂

      Jeg skulle ønske det gikk å lage bok fra bloggen på Nouw også. Hadde vært kjekt om jeg kunne bestilt bok fra “Livet mitt” uten å gjøre det så tungvint som nå 😁

      God mandagskveld. Klem ❤

      1. Mange takk du! Koselig med sånne kommentarer. Joda, tida går unna og det gjelder å leve i de dagene man har! Dumt vi mistet muligheten til å lage bloggbok herfra og i ditt bloggsamfunn er det vel heller ikke mulig. Jeg bruker fortsatt Blogg til bok, men jeg har sett på Solentro. Tror jeg skal forsøke meg der etterhvert, men vet ikke hvordan det fungerer enda. Gøy å ha bloggen i bokhylla! Du har jo så mye fint du burde ta skikkelig vare på. Jeg skal si til deg om jeg finner ut av det Solentroopplegget! 🙂 Klemsiklem:)

    3. er det noen sak :=) bare gi deg noen bokser,tomme esker doruller osv og du lager dei vakreste gjenstander ,blir så imponert eg da :=) og den vakre himmelen ,kos deg videre ,det kommer bedre dager etter dette ,vi må holde fast ved det

      1. Godt å ha fantasi i disse rare dagene synes jeg. Drømme seg litt bort, være kreativ og dele det med deg og de andre. Elsker vakre himler og tar alt for mange bilder av det gjennom året. Men jeg nyter det i virkeligheten og jeg nyter bildene etterpå! Ja, vi få håpe på bedre dager framover. Klemsiklem 🙂

    4. Rydder og lager ting – og koser deg! Du er flink til å gjøre dagene gode, Randi! Nå skal vi bare glede oss til vi kan fyke rundt…. håper det er snart…! Klemmer <3

      1. Rydding må til det, og da finner jeg jammen ting som inspirere meg i det jeg skal bære ut i søpla også. Ja, gjett om det skal bli fint å komme seg ut igjen. Vi får krysse fingre og tær! Klemsiklem:)

    5. Jeg liker ikke å vente heller, men jammen du får lage mye fint mens du venter:)
      Tenkt det å lage snøfigurer…hvorfor ikke:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg