Vinterlandskap, Frodiths utfordring Vinterland

Noen nye og noen gamle bilder ble det denne gangen. Vinterlandskap var et av Frodiths ord i utfordringen. Mye kluss på bloggen i formiddag, så da fikk jeg ikke lagt inn noe nytt og ikke kommentert hos noen. Nå er det visst i orden igjen, sier de. Her kom det snø i natt og den ligger enda, selv om tåka har overtatt. Men jeg er ikke i farten, så noe tur ut ble det ikke i dag. Det er beste under pleddet i stolen min, og så har jeg strikket litt på en genser. Magen har vært vrang, og før det hodepine? Ikke vet jeg, men det er bare sånt man må ta i mot når det kommer. Håper jeg er bedre i morgen. Sorry jeg ikke orker å kommentere hos dere i kveld. Flere innlegg om Vinterland finner du HER! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg