Vinterlek

I dag måtte jeg bare ut i snøen. Ti centimeter med tung snø fristet til litt lek.

Klessnorene til naboen var fulle av snø. Da spant fantasien min. Kong Vinters frua hadde klesvaskedag! Alle kantene på kongens kappe måtte vaskes, så de var klare til neste jul.

Kongen gikk og gjemte seg når han måtte gå uten kappe, men frua, hun benyttet sjansen til et snøbad!!!!

Artig å fantasere litt. Men så fort det smelter! Nå skinner nesten sola, og det er noen varmegrader.

Jeg har måkt gårdsplassen vår, og det var tungt.  Snart smelter det av seg selv kanskje, så jeg kunne vel spart meg all den måkingen, men det var fin trim.

 

8 kommentarer
    1. Herlig snøinnlegg! Det snør litt her, men det legger seg lite, så det er ikke noe å finne til å lage snøfigurer. Godt at det tiner fort synes jeg, selv om det er veldig fint med snø 😉
      God fredag! Klem <3

      1. Hjertelig takk du. Godt å være ute litt i snøen. Men den smelter nok fort her også, for det er varmegrader der ute! God helg. Klemsiklem 🙂

    2. Hallo i snøen…Ja, var rart å våkne i dag til masse snø..Det hadde jeg ikke sett for meg.
      Så mye lek og gøy i snøen hos deg. Veldig artig med skulpturer. Nå kommer det sol og det minner om påske…skal straks ut en tur 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg