Vintermoro, Frodiths utfordring, Vinterland

Hos meg er det ikke mye snø å ta bilder av enda, en vintermoro kan kan vel ha likevel. På denne tiden av året får jeg så vakre soloppganger over hogstfeltet og like fine solnedganger over snøen om kvelden. Min vintermoro erå ta bilder. Varisjon i sollyset er det og ikke en dag er like den andre. Noen dager er det selvfølgelig tåke og andre dager er det overskyet med regn eller i blandt snø! I morgen sier de at det kan bli snø, så da skal jeg ta bilder av det.

Islykter har jeg laget selv om de er varmegrader om dagen. Nettene er kalde. Om det blir for mildt, så må jeg sette dem i fryseboksen på dagen.

Dette er fin vintermoro. Noen ganger fyller jeg ballonger med vann, men denne gangen ble det to små bøtter i hverandre. Da ble det en fin lykt. Jeg satte ned et metallhjerte før jeg tente lyset i kvelden. Fint å se på er det. Vil du være med på Frodiths utfordring Vinterland, så finner du det HER!

 

16 kommentarer

Siste innlegg