Vondt i håret!

Har du hatt vondt i håret noen gang? Det hadde jeg da jeg våknet i dag. Koronaen hadde gjort det sånn. En rar følelse når man skal gre håret og hodebunnen er øm. Jeg kan ofte være sånn når jeg har feber, og litt feber har jeg visst om dagen. Som liten hadde jeg også vondt i håret. Særlig når jeg hadde hatt stramme fletter en hel dag eller hestehale, og så skulle jeg ta det opp igjen. Eller når vi lå med ruller om natten for å få krøller. Merkelig rart å ha vondt i håret liksom, men det er vel heller ømhet i hodebunnen det er. Men som liten sa vi at vi hadde vondt i håret, og det kom jeg til å tenke på i dag.

8 kommentarer
    1. Fantastisk at slike minner kommer med korona takter. Nå har ikke jeg hatt korona, og håret… ja det er ikke mye å skryte av. 🤗 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg