Bena er stjålet????

Dette er mine ben som tar på seg sko. Det er mine ben og de vil jeg ha selv! Hva gjør man når man oppdager at bildene mine er brukt av andre, uten at jeg ble spurt??? Mine sko og mine ben!!!!!! Du finner mitt blogginnlegg jeg lagde for lenge siden HER

Jeg lette etter et gammelt innlegg i dag og tenkte at det finner jeg lett ved å google bloggen. Se her da. Skoene mine på salg??? Nå heter de Natheless-sko! Jeg har da ikke tenkt å selge hverken sko eller ben? Merkelig. Har noen av dere opplevd noe sånt, og hva gjør man? Kanskje jeg bare skal være stolt av at bena mine er fine nok til å viser fram i reklame for et eller annet langt borte i huttiheita?

12 kommentarer
    1. Det er det frekkeste jeg har sett altså 😯
      Jeg ville nok følt en blanding av smiger og uro. Det er jo ingen tvil om at det som selges er juks. Men de syntes i alle fall at bildene dine ga et salgbart inntrykk. Synes de kunne spurt deg først, og betalt deg for lånet.
      Jeg har fått stjålet bilder jeg også, på Instagram. Det kunne jeg jo rapportere. Men hvor mye annet som er tatt av mine bilder vet jeg ikke. Jeg får vel leve lykkelig uvitende om akkurat det tenker jeg 😅
      Fint bilde og flotte sko. Skjønner godt de falt for fristelsen.
      Klem ❤

      1. Ja, frekt er det jammen, men sånn har det visst blitt i verden. Jeg får vel være kry at bildene mine er brukbare. Oppdaget bilde av meg selv på en blogg i Frankrike for noen år siden også, men jeg kan heldigvis såpass fransk at jeg forsto at det var reklame for meg om bok jeg hadde skrevet. Det var faktisk litt artig. Hun kunne norsk, så vi kommuniserte en stund. Hun hadde klipt bildet av meg fra en avisside. Det var jo et offentlig bilde, men jeg hadde ikke sett det før!!! Klem til deg 🙂

      1. Nei, jeg har forsøkt å finne ut hvem det er, men det er ikke lett når ikke mailadressene er søkbare. Blås heller.Jeg har skoene i skapet mitt og de er fortsatt mine!!!! 🙂 Klemsiklem 🙂

    2. Uff da! Det der var litt morsomt, samtidig som det ikke var morsomt i det hele. Jeg tror jeg hadde blitt litt stresset..! Men det var fine sko og fine ben. Aner ikke hvordan man går frem når slikt skjer.

      1. Tydeligvis ikke vanskelig for noen dette her. Jeg har jo hørt at andre har blitt utsatt for sånt, men det er ikke lett å finne ut hvem dette egentlig er! Men, men bildene var vel fine da! 🙂

    3. Hjelpe meg…………. ja jeg har opplevd noe lignende – bare at bildet var på fremsiden hos noen andre – tok kontakt og vedkommende beklaget og sa at den likte bildet så godt og ville vise det…………… uten å spør…………. er jo ikke greit da…. Både urovekkende og bitte litt morsomt på samme tid. Men mest urovekkende i og med at alt vi legger på nett er synlig og kan tukles med av andre.,,,,,,,,,,, så det er jo dette med å passe på HVA en deler nå til dags.

      God mandag til deg og klemsiklem

      1. Ganske skremmende egentlig at andre bare forsyner seg av det man har laget. Men skal man tenke sånn, så er det jo ikke gøy å blogge. Jeg får le av det hele. Det var da ikke stygge bilder da! Ha en fin ny uke. Klemsiklem:)

    4. Veldig veldig spesielt…må jo være glipp et sted! Aldri hørt om og aldri opplevd. Men jeg hadde jo det med at en blogger stjal min tekst…og det likte jeg dårlig. Nå har jo denne bloggeren nytt navn på bloggen sin. Kanskje flere som klaget det inn…..Folk er frekke……klemmer herfra meg…:)

      1. Ja, du vet hva jeg snakker om. Jeg har også opplevd stjålet tekst. Noen ganger tenker jeg at det er ikke verdt å dele mitt, men så tenker jeg at man kan ikke la sånt stoppe meg heller. Alltid er det noen der ute som driver på denne måten, og de er så irriterende frekke. Noen får vi stoppet, men andre ikke. Trist når andre tar ære av det du har gjort jobben med og later som om det er deres eget. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg