En, to, tre, juletre….

Herlig med bakst, men noen ganger får jeg krem til overs. I dag ble det sånn. Da jeg også hadde litt sukkerbrød ble det fort juletrær. Med “fot” av oppskåret kjeks og noen stjerner, så lyste de opp dagen.

Jeg så ideen på Insta for en stund siden. Mine ble ikke så perfekte som de jeg så der, men jeg synes de ble morsomme. Sjokoladekremen er rester etter Sara Berhard og den hvite er en krem til lefser med rømme og kanel. Nå er jeg klar til kaffebesøk  morgen. Gjett om vi skal kose oss.

8 kommentarer
    1. WOW ! Skikkelig dekorativt..og sikkert veldig godt <3 Ha en fin kveld og kos deg med kaffebesøk i morgen… Har selvsagt vært innom å lest juleeventyret også… Klem <3

      1. Vi prøvesmakte til kaffen i kveld og det var godt også! 🙂 Koselig du følger med på eventyret i år også. Ha en finfin kveld. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, det var godt også. Har smakt litt i kveld av rester. Men i morgen får jeg besøk, og da skal vi kose oss med det på fatet. Klemsiklem 🙂

      1. Jepp, vi har smakt, og i dag jeg bakte og lagde jeg et fat med juletrær som vi skal ha på julekvelden. Lurt med sånt som kan fryses ned og være klar. Man rekker ikke alt før jul, vi skal på Kielcruise til uken også. Fint med litt avveksling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg