Farger og lys….

Ønsker du deg også farger i det nye året? Jeg liker fiolett, grønt og hvitt etter jul Jeg er ikke så glad i oransje, men appelsiner og klementiner er jo vakre da.

Ikke alt trenger å forandres. Sånn ble det på soverommet i fjor, og sånn ble det i år også. Ikke mye forandring der. Lys er alltid koselig. Batterilys fungere supert og man trenger ikke engste seg for noe.

Rester av appelsiner og epler er skrelt og blitt til fruktsalat, men skallene var vasket og fine. Jeg kokte det jeg opp med vann og litt te og så ble det noe godt å drikke i kvelden. Halveis i januar! Tiden går fort mot enda lysere tider.

12 kommentarer
    1. Ja, det er fint med lys i denne mørke tiden ♥ Og batterilys er jo ikke dumt i det hele tatt. Det skal jeg jammen plassere på soverommet. God idé 🙂
      Du har det jammen fint og stemningsfullt. Nyt helgen ♥ Klem

    2. det er noe med denne tiden ja,tenker ikke så veldig mye på farger men lys vil jeg ha mest mulig av ,heldigvis blir dagene lysere for hver dag som går :=) koslige bilder hos deg,og litt vårlige farger gjør jo seg godt no

    3. Så koselig hos deg 😀

      Lyset er så herlig! Og tenke seg til at vi er over halvvegs i denne første måneden i det nye året 😀 Stor klem til deg <3

    4. Nydelig med lys og appelsiner. Orange kan bli litt sterk farge inne ja. Men du så fint og koselig på soverommet. Det var lurt med batterilys der 🙂 klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg