Fortsettelse….

Fuglene kom innom Høstdronningen i morges. De leter nok etter insekter som har gjemt deg. Snart må jeg finne fram litt fuglemat skjønner jeg.

Her går det i litt hobby om dagen. Det er så mye fint man kan lage av vissent gress fra skogen. Kranser, hjerter og en kandelaber.

Ja, jeg jobber videre med lysestaken min. Men jeg kommer ikke til å brenne levende lys i den, det føles skummelt. Men lange batterilys kommer til å gå fint. Følg med, og så kan du snart se det endelige resultat av den lysestaken.

13 kommentarer
    1. Så stilig og så artig at småpippsen kommer og ser etter mat allerede, eller kanskje det er akkurat den rette tiden. Blir artig å se hvordan lysestaken til batterilysene blir. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja, nå venter de nok mat framover de fuglene. Spennende med den lysestaken. Ikke lett å få den så stabil som jeg vil ha den, men jeg jobber på. Klemsiklem i en ny uke:)

    2. Ser spennende ut dette…henger med jeg vettu…batterilys blir kost – god stemning da..
      Nå tror jeg det er tid for fuglemat, kjøttmeisen utenfor her virker sultne…så jeg må kjøpe i morgen!
      Ha en fin kveld 🙂 klem…

    3. Vidunderlige bilder av høstdronningen. Klart fuglene er nysgjerrig…
      Jeg må snart til skogs for å henge opp fuglemat, for det vil jeg selv om jeg må henge opp langt fra der jeg kan se de fra huset. Forferdelig dumt, men jeg orker ikke rottebesøk…
      Snakk om å lage gull av gråstein…:) Du må være en av norges flinkeste til det…:)

      1. Hjertelig takk du, så snill du er. Fint med fuglematere i skogen også. Jeg ser de har hengt opp ikke langt fra meg. Rotter vil vi ikke ha, men jeg har bare en solsikkemater på utsiden, det tror jeg går bra. 🙂 Ha en vakker ny uke i oktober. 🙂

    4. Så stilig den lysestaken blir! Litt i overkant skummelt med levende lys i den ja, men det fins jo lange batterilys også, oppdaget jeg plutselig her og dagen 😀

      1. Morsom å lage, men det tar tid gitt. 🙂 Levende lys vil jeg ikke ha, så jeg satser på batterilys. Jeg kjøpte flere lange lys i fjor, og de er så fine. Klemsiklem

    5. Jøss, hva er det du ikke går i gang med :). Nydelig collage med kjøttmeisen. Tror du har rett i at det begynner å bli tid for å legge ut mat på fuglebrettet. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg