Gledelig jul!

Så var dagen her! Gavene er pakket inn og roen senker seg vel etterhvert hos de fleste. Jeg har hatt en vakker advent, med fine minner og gode dager. Det ble en reise til Kiel der vi gikk på julemarked og vi har allerede feiret en julaften med våre. I dag skal vi feire med min familie og gjett om jeg gleder meg. Nei, vi gir ikke de voksne dyre gaver, ikke de unge heller forresten. Men en gave kan da være fin likevei. I år har jeg pakket inn et kubbelys til hver av de voksne og pyntet med utklipte ansikter fra noen kort, pent papir som jeg brettet litt og så bånd da selvfølgelig. Synes det ble koselig.

Musefamilien feirer allerede jul  hylla, og det er liv skal jeg si deg.

Julebordet er pyntet. I år ble det i rosa, grønt og rødt. Det ble da jammen spennende det også.

Ønsker dere alle en vakker julekveld med kos og hygge. Samle minner og gled dere! Juleklem fra meg til dere!

8 kommentarer

Siste innlegg