GOD JUL

Så var dagen her. Jeg elsker advent, så den tiden før, kunne gjerne vart lenger. Etter julaften kommer romjula, og det er også så fint. Men først er det julekveld!

Jeg har bakt og kost meg i advent. Noe er allerede spist, og annet ligger klart i kakebokser og fryse. Planlegning er halve jobben, mener jeg. Jeg rakk slett ikke alt jeg hadde satt på lisen min, men jeg rakk det som var nødvendig. Kjøpe inn mat, pynte, bake litt og kose meg ikke minst.

Julekrybbe og annet er koselig å se på i advent, og det skal få stå til godt ut i januar hos meg.

Kos dere massevis i dag om dere er alene eller om dere er flere. Vemodet følger gjerne med hos meg, men sånn er det med høytidsdager. Jeg gleder meg til å høre masse julemusikk, spise god mat og se de jeg kan i jula. Så får vi håpe at innen neste år er alt mer normalt. GOD JUL!

14 kommentarer
    1. Det aller viktigste er jo å kose seg. Du har jo veldig spesielle kunstneriske evner , enten det gjelder tegning, maling, skulpturer, søm eller kakebakst. En tusenkunstner rett og slett! God jul! 💜

    2. God jul! 🥰 Så mye fint du har lagd. 😀
      Ja, mye vemod, men jeg prøver å tenke at det nesten er en vanlig dag, og ikke tenke for mye på det jeg savner. Ikke så lett da 😁🥰

      1. Tusen takk. Det er ikke lett med det vemodet, men det går bra det også. Jeg synes det er noe av julestemningen faktisk, for det skjer jo stadig noe…… Litt rart kanskje, men livet er ikke bare solskinnsdager.Vi får tenke at det er en ny dag i morgen ja. Diger klem fra meg 🙂

    3. Så mye koselig pynt – både spiselig og ikke…. vemod hører med her også, men jeg storkoser meg. Snart kommer julekjolen på og så kommer prinsessa! God juleklem <3

    4. God Jul til dere. Her var mye deilige godsaker. Ser du er glad i å ordne med kaker til jul 🙂 Fantastisk…Bare til å nyte..Klem.

    5. GOD JUL!

      Så herlige bilder 🙂

      Lag deg en flott 2. juledag der du er <3

      Gode ønsker ønskes inn mot det nye året og forbi 🙂

      klem

      1. Tusen hjertelig. Dagen har vært fin selv om det kom masse regn. Jeg rakk en tur ut før det værste kom. Nå nyter jeg kvelden med tegnesakene! Klemiklem 🙂

    6. Koselig stemning hos deg…mange fiiiine detaljer.. <3 Syns jula er vemodig jeg også..ikke som da jeg var barn og alt bare var koooos..virka i allefall sånn <3 Ha ei fin romjul videre og klem fra meg <3

      1. Tusen takk du! Ja, noen år føles “verre” enn andre og koronajulen ble sånn. Nei, minnene fra jeg var barn kommer visst aldri tilbake, men det er heldigvis fine minner jeg kan ta fram. Mange rarer julefeiringer har man hatt, men jul har det blitt uansett. Koser meg i kvelden og hører julemusikk og tegner. Klem til deg 🙂 Kos deg masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg