Helse

Tåke og tåke. Det er drømmende vakkert det også. Jeg har kommet meg litt ut i det det mørkner denne uka. Men jeg har hatt nok en nedtur. Et skritt fram og to tilbake, sier jeg. Urinveisinfeksjon igjen, andre gang i høst. Jammen godt det finnes medisiner, for dette er ikke godt. Men nå er jeg heldigvis mye bedre. I morgen er det siste dag med tabletter for det. Jeg gleder meg. Nå synes jeg det er nok med dårlig form. Men jeg jobber på med matinntak og noen små turer. I går kveld gikk jeg litt over fire kilometer og var kjempestolt av meg selv. Veldig sliten etterpå, men så fornøyd. Jeg gikk med naboen og i det det mørknet og tåke danset. Spiller i lyset fra hodelykta var så fint, og det er jo verken frost eller glatte veier enda. De store trærne sto der som beskyttelse inntil skogsveien og som fine silhuetter mot kveldshimmelen i tåka. I dag er det regn her og jeg er hundevakt igjen. Ja ja, sånn går nå dagene mot advent.

10 kommentarer
      1. Takk du. Ikke morsomt i det hele tatt. Det siste året har det bare gått slag i slag med tull. Men jeg satser på at neset år blir bedre. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk. Jeg har det fint i dag. Nå blir det bare spennende å se om de tablettene fikset det.Jeg vil ikke ha det igjen. En dag av gangen er best og nå har jeg så mye koselig jeg skal være med på framover, så jeg må være frisk. Ha en vakker dag 🙂

      1. Så irriterende vondt før jeg får tabletter, og jeg får så lett nyrebekkenbetennelse. Man får litt panikk når det kommer igjen etter kort tid. Hadde det jo tidlig i høst også. Men jeg satser på at nå går det bedre og bedre. Snart spretter jeg nok rundt igjen. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg