Ikke besøk?

Ja, det er sånn det skal være nå. Ikke besøk? Men her på bloggen er du hjertelig velkommen innom. Ta med deg kaffekoppen og sett deg ned for en stund. Her smitter vi ikke hverandre, og vi kan taste i vei så mye vi vil, i hvert vårt hjem. Det er godt.For første gang har jeg sett mitt navn på topplisten! Det var da noe positivt. Joda, jeg er nummer 92, men da er jeg synlig!!! Lurer litt på hva jeg skal finne på for å fortsette å være der???? Lage en oppskriftsblogg kanskje????

Jeg serverer deg i den digitale verden! Kjøttpudding med bacon er godt, og så multrekrem, pluss kaker av mange slag.Her kan jeg dele bilder og natur, kreativitet, kos og hygge med dere fortsatt i dagene som kommer. Akkurat om vanlig i bloggverdenen.

Vi får ønske hverandre lykke til. I morgen er det mandag og hverdag igjen i dette helt nye året. Det startet med et brak føler jeg på mange måter. Men det er nytt og ubrukt. Vi lærer oss nok alle til “å sette sjøbein” og “stå han av” innen sommeren tenker jeg. Kom igjen, vi klarer det!

12 kommentarer
    1. Dagen er ny hver eneste dag 🙂
      Jeg tror jeg har sett deg før, på topplista… <3

      Du har en herlig blogg som burde ligge der!!

      klem til deg og god søndag kveld <3

    2. Godt vi kan besøke hverandre her inne 😘😘 det er stusselige regler, ken vi gønner på! Gøy å være på topplisten, skjønner ikke hvorfor din fine blogg ikke er der bestandig….😘😘klem

      1. Ja, vi er heldige som har et helt samfunn her. Det er jeg glad for! Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli mer synlig på den lista, men jeg blogger likevel jeg. Klemsiklem:)

          1. Ja, det kunne jeg også, men egentlig er det ikke viktig for meg heller. Det var bare artig å se bloggen min der. Jeg er glad for deg og andre faste lesere jeg har og sånn får det være😁Min blogg, mitt lille fristed😁

    3. godt jeg hadde besøk i dag og det var før dei nye anbefalingane :=) men det går bra hos oss vi er tre i heimen så vi er ikke alene uansett ,min svigermor meg og mannen .for å holde seg på topplista bør du legge ut et innlegg hver dag ,legger du ut mer en ett kryper du fort oppover ,det er iallefall det jeg merker meg,er jeg borte 3-4 dager blir jeg fort usynlig :=) men jeg mener også att jeg har sett deg på topplista .
      Godt vi kan være sosiale her inne ja og i første omgang er det kun snakk om 14 dager og vi kan ennå prates ute bare vi holder avstand

      1. Å hjelp, legge ut innlegg flere ganger om dagen???? Nei, det blir det nok neppe her hos meg, selv med samfunnets nedlogning og det hele. Om jeg kommer på lista eller ikke, får komme som det kommer. Men det var gøy å se navnet mitt der!!!! Her var det besøk i går, så det var det liksom. Men vi klarer oss fint, jeg og mannen i huset. Ikke mangler vi noe som helst, og så har vi da telefonen. Ute kan vi jo ses ja. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    4. Nå må vi alle være flinke! Så deg på lista rundt 21. eller 22. desember tror jeg det var! Det var i hvertfall mens du hadde julekalender. 2-3 innlegg om dagen har fått meg opp på den lista! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg