Ispinneoptimist

Ja, jeg er visst en ispinne. Jeg fryser fortsatt jeg. Leste du om det HER for litt siden kanskje? Men nå fikk jeg en trøst. Jeg var hos legen i går, og jeg er visst på vei inn i anemi igjen. Ikke rart jeg fryser!!!! På med tabletter og opp med humøret. Ikke rart jeg er slapp, sliten, svimmel, øresus og hodepine stadig, fryser og er lei meg. Kroppen slåss jo som bare den. Håper virkelig de tablettene gjør susen, så jeg slipper å gå med varmedress inne til vinteren. Jeg ønsker meg tilbake til normal energi! Trodde jeg hadde blitt gammel jeg. Men nå er jeg  optimist!

11 kommentarer
    1. Optimist!
      Åååå trasig med dette kjøret med kroppens indre… og ytre… Det sliter på….
      Håper tablettene gjør susen – om ikke må du få injisert noe som går raskere…. Lykke til – og gode ønsker for dagene <3 klem

      1. Takk for omtanken. Ja, hjelper ikke dette, så må det vel sterkere krutt til tenker jeg. Men jeg er optimist. Ikke første gangen jeg er på dette stadiet, og før har tabletter hjulpet. Klemsiklem:)

      1. Ja, heldigvis. Jeg har ikke eid energi i det siste og det er ikke gøy. Det tar tid innen tablettene gjør sin virkning, men når jeg vet det blir bedre, så er det greit. Klemsiklem:)

    2. Fint å få svar på hvorfor. Jeg har opplevd at jeg fryser når jeg går ned i vekt. Håper det du har fått på resept din virker! 🙂

      1. Jeg har det med å fryse ellers også, men nå har det vært ille. Mange sa til meg da jeg var yngre, at om jeg bare la på meg, så ville jeg ikke fryse. Ikke ville jeg legge på meg, men kiloene kom de. Frøs gjorde jeg fortsatt. Jeg er nok en frysepinn. 🙂 Nå håper jeg i hvert fall på mer energi!!!!

    3. Da er det ikke rart du fryser og ikke føler deg helt bra. Godt du fant ut av det, og så flott at du har fått ned blodtrykket såpass mye. Du er flink! Har lest meg opp hos deg nå, men det blir med en kommentar 😉 Fine leirfigurer, og historien Ravn har jeg lest før, og den er så fin! God torsdag! Klem <3

      1. Nei, det er jo ganske så naturlig å fryse ille når jeg er sånn. Det er ikke første gangen jeg har hatt anemi, men jeg var i tvil om det var det denne gangen. Jeg fryser jo ellers også, men i august frøs jeg så jeg skalv om det var under tjue grader. Ikke morsomt, for ingen forstår jo at jeg måtte kle meg som en ball midt i sommeren. Glad jeg har klart å holde fokus på dietten og blodtrykket. Nå skal jeg fortsette, og det tror jeg går fint. Takk for hyggelige ord, og flere hadde lest Ravn før da. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg