Livet er en kamp…

Jeg tegnet det nye året som en hest, som hadde vinger. For meg fløy den inn over oss med kraft og muskler. Den skulle lande mykt og bli en arbeidsgamp som tråkket fram med lange, fine steg. Men sånn ble det ikke. Hesten trekker allerede tungt….

Hvert år lager jeg meg et “moodboard”, og i år har det er det ganske så tomt enda? Jeg aner ikke hvilke drømmer jeg skal framsnakke for dette året. Om noe av det jeg har drømt om i det hele tatt er gjennomførbart?

Stikkende greiner i nakken om du setter deg ned her???? Pass deg for farer? Denne stolen får være en symbol på året. Den står der og venter på bedre dager. Den er gammel og slitt, men trygg og solid. Jeg fikk flyttet eineren som hang der. Nå pynter den opp med noen nyper som fortsatt er røde, selv i januar. Jeg vet hva jeg må gjøre. Nå er det tid for å se saker og ting fra flere sider. Snart får jeg nok på plass flere ord og bilder på årets “moodboard”, og så er jeg i gang i et nytt år. Hva med deg?

 

8 kommentarer
    1. Jeg har håp og drømmer, men dette året er jeg lissom engstelig for….. ifjor var jeg så klar, og så blei det bråstopp! Tror rett og slett at jeg skal håpe, drømme og nyte for ei uke av gangen… håper du lander noe da! Klemmer 😘😘

      1. Ja, litt urolig jeg også, for det er ikke måte på hvor mye rart som skjer i verden. Ja, vi får gå inn i året med håp om noe bedre. Litt fint med nesten blankt ark også. Ha en fin helg. Klemsiklem:)

    2. Jeg har ikke så mye mood eller mål. Jeg tar det som det kommer. Men jeg ønsker det blir litt mindre smitte, så vi kan reise litt i sommer. Det er eneste jeg håper på i framtiden. Den nærmeste. Jeg skal ha det fint uansett 🙂

      1. Ja, det er kanskje best og ta det som kommer. Men jeg har som regel noen små drømmer. Håper virkelig vi kan reise litt i sommer, om det så bare er her i landet. Jepp, vi skal jammen ha de fint uansett. Klemsiklem:)

    3. Vanskelig å svare på! Men jeg har et hovedmål og det er å spare til hytte! Den drømmen gir jeg ikke opp! Men året 2021 tror jeg vi må ta med små skritt! Ikke planlegge så mye! Klemz….

      1. Spare til hytte? Ja, det hørtes spennende ut. Fin plan det. Elles får vi gjøre som vi kan, så blir det nok mye brukbart ut av det også. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg