Lunsj i sola!

Ute skinner sola så fint og det våres mer og mer. Jeg tok et tak i kleskapet mitt i formiddag, og det var ikke gøy. Joda, jeg har klær nok, men jeg ønsker meg alltid nytt på denne tiden av året. Hverdagstøy! Jeg kjøper nytt av og til, men det skal liksom spares til en dag jeg skal noe annet enn å jobbe hjemme. Så dumt egentlig, for klær skaper folk heter det. Men med en fargerikt skjerf hjelper det noe. Jeg drømmer om hvite bukser, sommerkjoler, lyse klær og singletter, men det er vel litt tidlig enda.

Merkelig med den vårfølelsen. Himmelen er blå og fin, ravnene kaller, fuglene synger og sola varmer litt.

Nå har jeg fine stemor nede i hagen og en blåveis. Oppe på terrassen har jeg primula og knopper av perleblomster.I dag tok jeg lunsjen ute, for i morgen er det spådd snø……

8 kommentarer
    1. For et budskap disse bildene viser….Så vakkert, så fargerikt! Nydelige bilder.
      Alltid lyst på noe nytt jeg å, men prøver å ikke kjøpe så mye. Har så mye. Men ser jeg noe som roper på meg så kjøper jeg sikkert…Men sånne hverdagsklær har jeg nok av. Skapene fulle! 🙂 klemmer til deg..

      1. Koselig med farger. Jeg har alt for mye «grå» og kjedelige klær her hjemme. Ikke har jeg mye heller, så det blir nok noe kjøp utover våren. Noen ganger må man fornye seg litt. Kos deg i kvelden!😁

    2. Det er godt med vårfølelse, selv om det kanskje blir snø i morgen. Skapet mitt hadde mye slitt og kjedelig. Her må det visst inn med noe nytt. Liker ikke så godt å handle, men noen ganger må man. Maten ble fargerik i dag til ære for sola!!!! Klemsiklem

      1. Ja, det har vært fint, men i dag kom det jammen litt snø. Den smeltet før jeg fikk sagt snømann da. Nå snør det litt igjen, men det mørkener snart. Så får vi se hva morgendagen har å by på av vær. I dag ble det innelunsj her i hvert fall. Klemsiklem :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg