Lykke!

Tusen takk for alle hyggelige hilsner på min bursdag. Jeg fikk en super dag og helg, selv med koronarestriksjoner. Nei, jeg gikk ikke på skøyter, men isen var fin å skli på, med sko!

I helga var det liv overalt i vinterland, og jeg hadde altså fødselsdag. Jeg fikk mengder av meldinger og mailer, hilsner på fjesboka og blogg. Ingen besøk, men jeg fikk fine gaver likevel!

Jeg følte at jeg fikk en vei i gave! En i nabolaget hadde anlagt en helt ny vei for hestetrening, og jeg får lov til å gå der så mye jeg vil. Hestene har forkjørsrett selvfølgelig, men de trenger å bli trent i å møte noen overraskelser, som meg og andre turgåere. Gjett om jeg gleder meg til å gå her til våren også, for jeg vet det er masse hvitveis i skogbunnen i veikanten.

Vi tok bilder av hverandre og med selvutløser i helga, jeg og kjæresten min. For en gave å kunne gå langt på isen. Folk storkoste seg overalt, jeg også. Ellers fikk jeg lovnad om gaver, siden, av  av mine. Lykke ble det fra ende til annen. Nå er et feburar og ny uke. Kos dere masse, på tross av alle den koronaen som herjer.

14 kommentarer
    1. Flotte bilder på isen. Gratulerer så mye med dagen som har vært.💜 Om en måned er det vår! Jeg har tro på at det går mot lysere tider nå, og at pandemien gradvis går tilbake.

      1. Hei på deg Kari. Så hyggelig med en bursdagshilen. Tusen takk. Tenk så herlig at det lysner og går mot vår. Gleder meg til det, men det er fint med en vinter først. Da lengter vi enda mye mer til varmere tider!Håper pandemien forsvinner med vintermørket. Ønsker deg en fin dag og helg Kari. Klemsiklem 🙂

    2. Gratulerer med dagen som.har vært. Vakkert feiring av din bursdag og bildene er magiske.
      Jeg er en stor beundrer av deg.og kreaviteten din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg