Mer blomster….

Det er ikke lett  å vise dere hvordan det er her nå. Når jeg tar oversiktsbilder av bakken med hvitveis, så blir det liksom ikke synlig det jeg opplever. Men jeg skal lover dere at det er herlig.

Overalt er det blomster. Jeg har tatt mange bilder her nede på gravhaugene opp gjennom årene. De bildee jeg er mest glad i, er de jeg har av barnebarna med de små hendene fulle av blomster. Men jeg har fotografert russ liggende i blomstene, konfirmater i bunad og fine unger sammen med lam og sauer her også. Skulle gjerne vist dere det, men det er ikke alt som er lov å dele på nett.

Utrolig artig å plukke blomster og knipse i vei. Her er det mengder, så det er nok til alle.

Bilder av meg selv er lov, for det bestemmer jeg selv.

Ønsker dere en finfin helg, og håper dere liker å se blomster, selv om dere kanskje ikke er helt der enda i våren. Men våren kommer snart over hele landet, det er i hvertfall noe som er sikkert.

14 kommentarer
    1. Jeg kan love deg at jeg ser det er herlig 😀 Utrolig vakkert og medisin for øyne som er vant med et helt annet syn utfor egen dør 😀 Ha en vakker helg 😀 Klem

    2. Rett og slett mag og vakkert….så mye blomster og så vakkert satt sammen….<3 har nesten ikke ord <3 Du skaper. Du tryller…..<3Klemmer.

    3. Det er en nytelse å se på blomsterengen hos deg ♥ For jeg vet ikke om vi har sånn her i nærheten. I alle fall kjenner jeg ikke til det. Nå har jeg ikke gått så mye tur i det siste, så jeg vet ikke helt om det kanskje finnes sånne fine blomstrende marker her, men kanskje gjør det akkurat det.
      Uansett, det er flott å se hva du tryller frem av lekre bilder.
      Nyt denne fine lørdagen av hele ditt hjerte ♥ Klemmer

    4. så vakkert og jeg ser det for meg ,har jo opplevd slike fine tepper av hvitveis,bare ikke nå 🙂 men vi hadde en så vakker og varm dag i dag og det har jeg virkelig kost meg med :=)fin helg til deg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg