Min dag!

Jepp, jeg har bursdag! Så fint å fylle nok et år og kunne feire det. Nå har jeg pyntet med litt blomster her og der. Det er ikke så mye som skal til for å lage fest over dagen. Litt eukalyptusblader ble det denne gangen. Så pyntet jeg to St.Pauliablomster og i bollen på bordet er det kunstige tulipaner og svibler.

Ikke noe som dufter og skaper ubehag for sarte neser. Koselig med pynt som står en stund.

Kaken er bakt og kremen er klar. Nå skal den pyntes, men resultatet av det får dere se siden. Hurra for meg i hele dag!

10 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, kaken er klar, så snart er det kaffetid. Selv om det ikke er noe rundt tall, så kan man da kose deg. Ha en fin kveld du også!

    1. Gratulerer så mye med dagen Randi ⚘🙂 Du har gjort det så fint og klart du må ha kake på bursdagen din 😀👏 Håper dagen din er god. Bursdagsklem fra meg 🙂❤

      1. Hjertelig takk! Ja, jeg koste meg i hele går med en del av familien. I morgen er det resten av gjengen som kommer. Så her er det kakepynting i dag også! Men det er så koselig å treffes i sånne omgivelser, og ikke bare når det skjer triste ting omkring oss. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, det ble en dag og minnes. Vi er mange på hver side i familien, så her blir det flere selskap.I går var vi ti og i morgen er det middag til 19 stykk med smått og stort! Gleder meg over at vi kan samles i alle aldre og hygge oss. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var et sommerbarn, men er man født i januar, så er man! 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg